رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرما

تعطیلی برخی از مدارس استان کرمان به علت بارش باران و آب گرفتگی معابر

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی برخی مدارس شهرستان های مختلف این استان در روز سه شنبه 26 بهمن خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۷۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،امید سلاجقه با اعلام این خبر افزود: مدارس دوره ابتدایی شهرستان های بافت، سیرجان، شهربابک و رابر روز سه شنبه 26 بهمن ماه به دلیل بارش باران و آب گرفتگی معابر تعطیل است .

وی از تعطیلی مدارس روستایی شهرستان رابر و مناطق دهج، جوزم، خاتون آباد و خبر از توابع شهرستان شهربابک در تمامی دوره های تحصیلی نیز خبر داد.

سلاجقه از تعطیلی مدارس شهرستان های فاریاب و کهنوج در تمامی دوره های تحصیلی به علت بارش باران و آب گرفتگی معابر نیز خبر داد و گفت: مدارس هرسه دوره تحصیلی بخش مرکزی شهرستان رودبار نیز امروز تعطیل هستند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: همچنین مدارس بخش ساردوئیه و بلوک جیرفت امروز سه شنبه 26 بهمن ماه در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل می باشند.

وی با بیان اینکه مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی بخش مرکزی شهرستان عنبر آباد نیز به علت بارش باران و آب گرفتگی معابر تعطیل شده اند از تعطیلی مدارس روستایی این شهرستان در هر سه دوره تحصیلی خبر داد.

سلاجقه تاکید کرد: هرگونه تعطیلی مدارس فقط از طریق خبر گزاری های رسمی استان، صدا و سیمای مرکز کرمان و پورتال آموزش و پرورش استان به نشانی اینترنتی http://kerman.medu.ir در اسرع وقت به اطلاع هم استانی های عزیز رسانده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار