رش برف و کولاک شدید در برخی محورهای مواصلاتی استان

به دلیل شدت کولاک از رانندگان خودروهای شخصی سواری و سبک درخواست می کنیم از سفرهای غیر ضروری جدا خودداری کنند و در صورت لزوم و اجبار به سفر در این شرایط جوی از رانندگان تقاضا می شود ضمن همراه داشتن لباس گرم و زنجیر چرخ با رعایت فاصله از خودروی جلویی با احتیاط کامل تردد کنند.

کد مطلب: ۵۹۷۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: بارش برف و کولاک شدید در برخی محورهای مواصلاتی استان موجب یخبندانی جاده ها شده و تردد در برخی مسیرها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ بیگلری ادامه داد: بارش برف و کولاک در مسیر آزاد راه قزوین به رشت در محور کوهین و آزادراه قزوین به زنجان در محور کهک به شدت ادامه دارد و به دلیل یخ زدن سطح جاده ها عبور و مرور وسایل نقلیه در این مسیرها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ بیگلری بیان کرد: همچنین برای جلوگیری ازهرگونه حادثه از تردد انواع تریلر در محور آزاد راه قزوین به رشت و قزوین به زنجان جلوگیری می شود و رانندگان می توانند از جاده قدیم تردد کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: به دلیل شدت کولاک از رانندگان خودروهای شخصی سواری و سبک درخواست می کنیم از سفرهای غیر ضروری جدا خودداری کنند و در صورت لزوم و اجبار به سفر در این شرایط جوی از رانندگان تقاضا می شود ضمن همراه داشتن لباس گرم و زنجیر چرخ با رعایت فاصله از خودروی جلویی با احتیاط کامل تردد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار