هشدار ويژه سازمان هواشناسي؛

پیش‌بینی وقوع سیل در ۸ استان

سازمان هواشناسی کشور از وقوع سیل در 8 استان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۷۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا ،طبق اعلام هواشناسی امروز بارش شدید باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیلها و طغیان رودخانه ها در بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، نیمه غربی کرمان که بارش در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد به شکل برف خواهد بود؛ بارش باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیلها و طغیان رودخانه ها در یزد، شمال و غرب هرمزگان و از بعد از ظهر در خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی که بارش در شمال خراسان رضوی به شکل برف خواهد بود؛ بارش برف در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، خراسان شمالی؛ بارش برف و باران در لرستان، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، جنوب و غرب اصفهان، البرز، شمال تهران و شمال سمنان؛ بارش باران و در ارتفاعات برف در گیلان، مازندران و گلستان گزارش شده است .
همچنین روز سه شنبه ، بارش شدید باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیلها و طغیانی ماندن رودخانه ها در شمال و غرب هرمزگان، جنوب بوشهر، نیمه جنوبی فارس و نیمه غربی کرمان؛ بارش باران با رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در خراسان شمالی که بارش در مناطق شمالی استان به شکل برف خواهد بود؛ بارش برف و باران در کرمانشاه و غرب کردستان. همچنین از بعد از ظهر دوشنبه تا بعد از ظهر سه شنبه در مناطق شرقی کرمان و مناطق غربی سیستان و بلوچستان وزش باد شدید پیش بینی می شود.
طی این روزها بارش برف در استانهای مذکور موجب اختلال در تردد جاده ای خواهد گردید. بر این اساس برای جلوگیری از خسارات احتمالی و کاهش مشکلات ناشی از بارش برف و باران فراهم نمودن تمهیدات لازم بویژه هنگام تردد از جاده های مواصلاتی توصیه می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار