دومین دوره مسابقات کشوری گلایدر برگزار می شود

رییس سازمان دانش آموزی استان بوشهر گفت : دومین دوره مسابقات کشوری ساخت و پرواز هواپیمای گلایدر برگزار می شود .

کد مطلب: ۵۹۷۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، محمود حسنی توابع افزود : این مسابقه به نام یادواره شهدای پرواز در سال تحصیلی 95-96 برای دانش آموزان مقطع ابتدایی " سوم تا ششم " و مقطع متوسطه " هفتم تا دهم "همزمان در سراسر کشور برگزار می گردد .

حسنی توابع تصریح نمود : دانش آموزان استان با تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت مبلغ 35000 تومان می توانند در مسابقات ساخت و پرواز هواپیمای گلایدر شرکت کنند .

حسنی توابع گفت : شرکت کنندگان در این مسابقه کیت کامل گلایدر را تحویل می گیرند و با استفاده از راهنمای ساخت ، هواپیمای گلایدر خود را تکمیل و پس از رنگ آمیزی برای شرکت در مسابقه پرواز آماده می شوند و به تفکیک پایه تحصیلی و جنسیت ، برای کسب مقام برتر کشوری با هم به رقابت می پردازند .

رییس سازمان دانش آموزی استان بوشهر بیان داشت : سه نفر برتر هرپایه به تفکیک جنسیت ، تندیس ، دیبلم افتخار و جوایز نفیسی را در مراسم اختتامیه کشوری دریافت می نمایند .

حسنی توابع گفت : دانش آموزان تا 15 اسفند 95 وقت ثبت نام دارند و 26 تا 30 فروردین 96 مسابقات پرواز گلایدر در استان با حضور ناظرین کشوری برگزارمی شود .

حسنی توابع خاطر نشان کرد : زمان مسابقه دانش آموزان برگزیده استان برای شرکت در مسابقه کشوری و اختتامیه مسابقات گلایدر ( یادواره شهدای پرواز ) و تقدیر از برگزیدگان و اهدای جوایز متعاقبا اعلام می گردد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار