نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان:

خدمت به مردم، عشق می خواهد تا در تاریخ ماندگار شود

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: پیام ایام فاطمیه، خدمت خالصانه است و از آنجایی که فضای خدمت به دیگران مهیاست باید با عشق این خدمت به دیگران نثار شود تا در تاریخ ماندگار شود.

کد مطلب: ۵۹۷۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی، در گردهمایی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای استان در سالن همایش هلال احمر سمنان ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: تجلی عشق، عاطفه و ایثار در وجود ارزشمند حضرت فاطمه‌زهرا (س) خلاصه می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر همه زیبایی‌ها را در همه شخصیت‌ها نشان دهند، آن شخصیت حضرت فاطمه (س) است، اظهار کرد: این صفحات زیبای زندگی حضرت زهرا(س) را می توان به سه صفحه تقسیم نمود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان ادامه داد: در صفحه اول می توان گفت که همه زندگی حضرت فاطمه‌زهرا(س) در دیگرخواهی خلاصه می‌شود که‌ گذشت خود را در دوران زندگی‌اش به نمایش گذاشت.

بارانی با بیان اینکه فضای جامعه امروز، فضای خدمت به دیگران است، خاطر نشان کرد: صفحه دوم زندگی حضرت، عشق خدمت به دیگران است و همین موضوع سبب ماندگاری در تاریخ شده است. کارها را برای خدا انجام داده و خدا را در همه ی امور مد نظر قرار دهید.

وی تصریح کرد: پیام دیگر ایام فاطمیه به این همایش، چگونه خدمت کردن است، اگر خدمت می‌کنید، فقط خالصانه باشد و خدا را در نظر بگیرید؛ خدمت به روستاها اهمیت زیادی دارد و خدمت به همراه اخلاص موجب برکات می‌شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به پیام همایش دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا که خدمت به مردم و تلاش در جهت رضایت خلق خداست، اظهار کرد: امروز همه بسترها برای پیشرفت در روستاها آماده است و استاندار سمنان هم که فرزند روستاست و با مردم و درد محرومیت آشنایی دارد، یک فرصت برای استان محسوب می‌شود.

بارانی با بیان اینکه این نهاد در خدمت دهیاران است، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همه اهدافش برای رفع محرومیت از چهره روستاها است.

حضور مدیران بنیاد مسکن فرصت مناسبی برای بهسازی روستاها فراهم می‌کند

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: حضور مدیران و کارشناسان کاربلد بنیاد مسکن در استان می‌تواند، فرصت مناسبی برای بهسازی و اعتلای روستاها فراهم کند.

بارانی با اشاره به حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و هیأت همراه در این همایش تصریح کرد: وجود مدیران و کارشناسان کاربلد و ارزشی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌تواند، فرصت مناسبی برای بهسازی و اعتلای روستاهای استان سمنان فراهم کند.

وی با بیان اینکه بهترین توفیق مسئولان خدمت به مردم روستاهاست، گفت: همه بسترها برای پیشرفت و آبادانی روستاها آماده است و خواستارم که اعضای محترم شوراها، دهیاران و به همراه دیگر مسئولین همه دست به دست هم بدهیم تا برای عمران و آبادانی روستاها بتوانیم گام های مستمر و موثرتری را برداریم.

به گزارش پانا؛ گردهمایی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای استان سمنان با حضور علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاونانش، استاندار سمنان و سایر مسئولان استانی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار