زنده از ورزشگاه آزادی

پرسپولیسی ها طبقه دوم هم پر کردند؛استقلال با سکوهای خالی/ سقوط داربست

دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی به مصاف هم می روند که نیم ساعت باقی مانده به آغاز بازی سکوهای استقلال همچنان خالی است.

کد مطلب: ۵۹۷۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا، کمتر از نیم ساعت دیگر به بازی پرسپولیس و استقلال باقی نمانده است. این در حالی است که هم اکنون هواداران پرسپولیس ورزشگاه را پر کردند اما هواداران ابی ها هنوز به ورزشگاه نیامدند و سکوهای ورزشگاه آزادی در قسمت استقلالی ها خالی است.

*سکوهای طرفداران پرسپولیس در دو طبقه پر شده و تنها شاید به صورت پراکنده جا برای نشستن طرفداران این تیم باشد. همچنین سکوهای آبی هنچنان فضاهای خالی را در هر دو طبقه به خود می‌بیند.

* برانکو ایوانکوویچ ساعت 1:45 وارد زمین چمن شد و سکوهای قرمز را به وجد آورد. برانکو با شال قرمز رنگ همیشگی باعث شد تا پرسپولیسی‌ها به شدت او را تشویق کنند.

*تماشاگران استقلال یکی از هواداران را با فرهاد مجیدی اشتباه گرفتند و تقاضای گرفتن عکس با وی داشتند که بعدا پی به اشتباه خود در مواجه با بدل مجیدی بردند.

* هواداران استقلال دو پرچم بزرگ در دستان خود دارند؛ یکی از آنها 2 ستاره دارد و دیگری با شماره 10 و به نام علی منصوریان است.

* تعدادی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در جریان گرم کردن بازیکنان، شعارهایی را علیه مهدی رحمتی سر دادند، اما در مقابل استقلالی‌ها دروازه‌بان خود را عقاب آسیا خطاب کردند.

* استقلالی‌ها زودتر از بازیکنان پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شدند. اما پس از چند لحظه متوجه شدند که باید در قسمت دیگری از زمین خود را گرم کنند که بلافاصله جای خود را تغییر دادند.

* در قسمت‌هایی از ورزشگاه داربست‌هایی وجود دارد که برخی از آنها از جای خود درآمده و با افتادن روی سر یک مامور نیروی انتظامی و یک هوادار موجب مصدومیت آنها شد. مصدومان بلافاصله به آمبولانس منتقل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار