معاون پرورشی و فرهنگی قزوین:

توجه به نماز و حجاب اصلی‌ترین برنامه آموزش و پرورش قزوین است

همایش استانی عفاف و حجاب با شرکت بالغ بر 500 نفر از دانش آموزان و تشکل های دانش آموزی و با حضور مسئولین برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۷۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین همایش استانی عفاف و حجاب با شرکت بالغ بر 500 نفر از دانش آموزان و تشکل های دانش آموزی دوره دوم متوسطه، با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش، با حضور مسئولین در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه این همایش گفت: یکی از سیاست های اداره کل آموزش و پرورش مطابق شاخص های وزارتی، ترویج و فرهنگ سازی عفاف و حجاب در بین دانش آموزان می باشد که تا به امروز فعالیت های بسیاری در استان صورت گرفته است.

وی افزود: در برخی از فعالیت ها افزون بر سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه، نمایشگاه های تخصصی نیز در حاشیه آن ها برگزار گردیده است، توجه به نماز و حجاب اصلی‌ترین برنامه آموزش و پرورش قزوین است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: همایش استانی عفاف و حجاب با حضور دانش آموزان دختر متوسطه دوم تشکل های دانش آموزی، بسیج، هلال احمر و... برگزار گردید که در این جلسه، دکتر عزیزی از اساتید صاحب نام دانشگاه در این زمینه به گفت و گو خواهد نشست و به پرسش های دانش آموزان پاسخ داده شد.

انصاری تصریح کرد: در این همایش یک روزه ، دستاوردهای دانش آموزان با موضوع حجاب و عفاف نیز در معرض نمایش همگان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار