اولین رویداد شتاب در حوزه گیاهان دارویی در استان چهارمحال و بختیاری

اولین رویداد شتاب (استارتاپ ویکند) در حوزه گیاهان دارویی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

کد مطلب: ۵۹۷۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، جلسه مشترک پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری، عبدالله قاسمی رئیس دانشگاه آزاد واحد شهرکرد و دیگر مدیران ستادی و اجرایی با موضوع برگزاری اولین رویداد شتاب با موضوع گیاهان دارویی در استان برگزار شد.
اسماعیل پیرعلی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به توان علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در حوزه گیاهان دارویی و ظرفیت بومی استان با وجود بیش از 1300 گونه گیاهی مختلف و همچنین آب و هوای مساعد جهت کشت و فراوری گیاهان دارویی، اولین رویداد تخصصی شتاب با هدف شناسایی ایده های قابل تجاری سازی در حوزه گیاهان دارویی وحمایت از این ایده ها جهت تکمیل زنجیره علم تا ثروت توسط پارک علم و فناوری استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار خواهد شد.
وی از برگزاری این رویداد از تاریخ 18 لغایت 20 اسفندماه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد و افزود علاقه مندان می توانند تا 30 بهمن از طریق آدرس www.bpjshk.ir در این رویداد ثبت نام کنند. دکتر پیرعلی اعطای جوایز ارزنده، استقرار در پارک علم و فناوری و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد را از امتیاز های گروه های برگزیده این رویداد علمی عنوان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار