رفع مشكلات پزشكان در دستور كار قرار گيرد

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مسئولان بايد رفع مشكلات پزشكان را در دستور كار قرار دهند.

کد مطلب: ۵۹۶۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، قاسم سليماني دشتكي در نشست بررسي مشكلات پزشكان با سازمان هاي بيمه گر چهارمحال و بختياري با حضور علي كاظمي باباحيدري نماينده مردم شهرستان هاي فارسان، اردل، كوهرنگ و كيار در مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد: رفع مشكلات پزشكان به منظور تشويق آنان در ارتقاي كمي و كيفي خدمات رساني به مردم ضرورت دارد.
وي افزود: برجام بسياري از مشكلات كشور در زمينه هاي مختلف را برطرف و زمينه ارتقاي خدمات رساني در بخش هاي مختلف و به ويژه بهداشت و درمان را فراهم كرد.
سليماني دشتكي تصريح كرد: پيروزي ايران در برجام بار ديگر حقانيت جمهوري اسلامي را در جهان ثابت كرد.
استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: رشادت هاي شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران دوران دفاع مقدس جمهوري اسلامي را براي هميشه در دنيا بيمه كرد و امروز نيز خدمات رساني بي منت به آنان و خانواده هايشان به ويژه در حوزه سلامت بر همگان واجب است.
وي اضافه كرد: اجراي طرح تحول سلامت از مهمترين اقدامات دولت يازدهم بود كه توانست وضعيت بهداشت، درمان و سلامت جامعه را متحول كند.
سليماني دشتكي عنوان داشت: حمايت جدي از ادامه طرح تحول سلامت و رفع مشلات پزشكان نقش مهمي در ارتقاي وضعيت بهداشت، درمان و سلامت جامعه ايفا مي كند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار