در گفت‌وگو با پانا اعلام شد؛

افزایش مراکز رشد دانشگاه آزاد به 150 مرکز در سال 96

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد از افزایش تعداد مراکز رشد این دانشگاه در سال آینده به 150 مرکز خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۶۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد

داوود ثمری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به توسعه مراکز رشد و شرکت‌ های دانش‌ بنیان مستقر در این مراکز گفت: طی سه سال گذشته مراکز رشد دانشگاه آزاد با توسعه همراه بوده و تعداد این مراکز افزوده شده است به طوری که هم اکنون در همه استان ها پارک علم و فناوری راه اندازی شده است و علاوه بر آن 105 مرکز رشد در دانشگاه فعالیت می کند.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد با بیان اینکه دانشگاه آزاد با تأسیس شرکت خدمات تجاری‌ سازی در تلاش است تا میزان خطرپذیری شرکت‌ های دانش‌ بنیان مستقر در مراکز رشد کاهش پیدا کند، گفت: شرکت ‌های دانش ‌بنیان برای عرضه محصولات با خطر مواجه هستند به طوری که شرکت‌ هایی که وجود با سرمایه ‌گذاری بر روی محصولات دانش‌ بنیان این خطر را کاهش می‌ دهند.

وی همچنین درباره راه ‌اندازی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد بیان کرد: راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در دستور کار قرار دارد و هم اکنون در حال پیگیری برای مصوب کردن صندوق هستیم تا در کارگروه صندوق شکوفایی و نوآوری به تصویب برسد و در نهایت هدف از راه اندازی این صندوق ارائه تسهیلات برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار