امروز نشان داد حق ماندنی و ظلم رفتنی است

راهپیمایی با شکوه 22 بهمن 95 با حضور خیل عظیمی از مردم و مسئولین از میدان میرعماد قزوین به سمت میدان آزادی قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۶۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، راهپیمایی با شکوه 22 بهمن 95 با حضور خیل عظیمی از مردم و مسئولین از میدان میرعماد قزوین به سمت میدان آزادی قزوین برگزار شد.

فریدون همتی استاندار قزوین در مسیر راهپیمایی با بیان این که حضور مردم بی نظیر است و ما را به شعف وا می دارد که به ملت خود افتخار کنیم، اظهار کرد: امروز مردم شجاع کشور با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عزم ملی و ارادی قوی خود را در دفاع از ارزش ها نشان دادند تا دشمنان بدانند این ملت در مسیر ارزش ها کوتاه نخواهد آمد.

همتی ادامه داد: مردم با درک شرایط حساس جهان و کشور با بصریتی مثال زدنی امسال باشکوه تر از سال قبل شرکت کردند تا نشان دهند پای انقلاب ایستاده اند.

همتی تصریح کرد: حضور امسال مردم بسیار حساس و مهم بود و با این مشارکت نشان دادند همانگونه که پایه های ظلم و ستم رژیم گذشته را با مشت های گره کرده فرو ریختند امروز هم قادرند به آنچه در مسیر حق طلبی است برسند و هیچ مانعی آنها را ازآرمان خواهی باز نخواهد داشت.

استاندار قزوین اضافه کرد: امروز نشان داد حق ماندنی و ظلم رفتنی است و فرشته نجات ملت در سال ۵۷ با حضور هوشیارانه مردم موجب انقلاب شد و امروز هم با صیانت از همین انقلاب مسیر مبارزه با شیاطین و بدخواهان و باطل ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار