به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب انقلاب صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل آموزش وپرورش و رییس کمیسیون اصل نود مجلس با خانواده شهید

در این دیدار که به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت، مدیرکل آموزش و پرورش و رییس کمیسون اصل نود و نماینده مجلس شورای اسلامی حضور داشتند .

کد مطلب: ۵۹۶۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این دیدار ضمن تقدیر از صبر و بردباری خانواده شهید حجت اسدی گفت: صبوری شما خانواده معزز صبری است که در مکتب نورانی اسلام وجود دارد که خود جهاد است، همه در هر سمت و حوزه ای مشغول به خدمت هستیم، خود را مدیون امنیتی می دانیم که به واسطه ریختن خون شهدای عزیز بدست آمده و باید شاکر و قدردان بازماندگان و ادامه دهنده راه این شهدای بزرگوار باشیم و یادمان باشد همه بر سرسفره شهدا و خانواده های معظم ایشان نشسته ایم.

محمدی رییس کمیسون اصل نود و نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار صمیمانه اظهار داشت: خانواده محترم شهدای مدافع حرم الگوی عملی برای ما هستند که با تحمل مشکلات و سختی های پیش رو فرزندان نیکو و اصلح برای ایران اسلامی تربیت می کنند.

در این دیدار نحوه شهادت و خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار مورد گفت و گو قرار گرفت و در پایان این مراسم از همسر شهید اسدی و خانواده ایشان تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار