نماینده مردم نوشهر در مجلس:

هزینه در دانشگاه فرهنگیان معنا ندارد و سرمایه گذاری است

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه در دانشگاه فرهنگیان معنا ندارد، صرف بودجه در این جا سرمایه گذاری است.

کد مطلب: ۵۹۶۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در دومین روز از نشست بالندگی کارشناسان نظارت و ارزیابی و مدیران گروه های آموزشی و هم اندیشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان دانشگاه فرهنگیان، قاسم احمدی لاشکی نماینده منتخب مردم نوشهر به بیان اهمیت تعلیم و تربیت، تاثیر مسائل بودجه آن در آینده و توسعه کشور و راهکارهای برون رفت از عدم توجه به مسائل مالی و تخصیص اعتبار مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان پرداخت.
وی با بیان اینکه آنچه برای ما مهم است جایگاه و منزلت دانشگاه فرهنگیان است افزود: همکاران دانشگاه فرهنگیان موظف به شناساندن این دانشگاه و ظرفیت های آن به مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند.
احمدی لاشکی با اشاره به ضرورت کارشناسی شیوه های پذیرش دانشجو در دانشگاه، به روز بودن هیات امناء و ایجاد انگیزه به منظور نگه داشت دانشجویان نخبه دانشگاه، بر ارائه و انتخاب راهکارهای مناسب برای تعالی آن تاکید کرد.
نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید برای تقویت دانشگاه، تربیت دانشجو معلم با برنامه و حساب شده حرکت کرد و برای ارتقاء و تقویت آن گام هایی رو به جلو برداشت.
وی با تاکید بر ضرورت پرداختن به امر تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان افزود: در آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان هزینه معنا ندارد و صرف بودجه در ایجا تنها سرمایه گذاری است.
لاشکی با بیان اینکه منشاء تمام تغییرات و رسیدن به آرمانها و اهداف تعیین شده برای کشور از گذر فرهنگ و آموزش و پرورش است اظهار کرد: مسئولان باید به این عرصه اهتمام ویژه داشته و در حد توان خود به تعالی آن کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار