همزمان با ۲۲ بهمن ماه

حضور گسترده مردم یزد در راهپیمایی/سرود 1357 نفری دانش آموزان

راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور، در سراسر استان دارالعباده یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۶۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای یزد ، در راهپیمایی 22 بهمن که با حضور مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیان و اقشار مختلف مردم یزد برگزار شد، شرکت کنندگان با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و ما همه سرباز توایم خامنه ای گوش به فرمان توایم خامنه ای، میثاقی دوباره با رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی بستند.

مردم یزد امروز با حضور و شعارهای کوبنده خود، پاسخی دندان شکن به یاوه گویی های مستکبران عالم به ویژه ترامپ رئیس جمهور آمریکا می‌دهند

همچنین مردم استان یزد با تاکید بر اینکه همیشه پشتیبان ولی فقیه هستند و در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند، پاسخی محکم و دندان‌شکن به گزافه‌گویی‌های ترامپ دادند و تاکید کردند که هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر عزم و ایستادگی ملت ایران به موفقیت دست پیدا کند .

اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان

از جمله برنامه‌های کمیته دانش‌آموزی ستاد دهه فجر استان یزد، اجرای سرود توسط 1357 نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس یزد بود .

در این مراسم، دانش آموزان حاضر که با لباس‌های خود نقش پرچم ایران را ایجاد کرده بودند، سرودهای انقلابی را در فضای راهپیمایی 22 بهمن یزد خواندند .

در بخش‌هایی از این سرود، مردم حاضر در محل راهپیمایی 22 بهمن واقع در میدان امیر چقماق و در جوار گلزار هشت شهید گمنام این میدان، سرود را با صدای بلند و همراه با گروه می‌خواندند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار