وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا:

حضور دانش آموزان و فرهنگیان در صحنه ها، تداوم راه انقلاب است

وزیر آموزش و پرورش در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن گفت: پیام بنده به دانش آموزان و فرهنگیان این است که حضور در این راهپیمایی بزرگ و وظیفه اجتماعی را قدر بدانند و با حضور شان در همه صحنه های مبارزه با استکبار، تداوم راه انقلاب شکوهمند اسلامی را دنبال کنند.

کد مطلب: ۵۹۶۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد

فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: حضور مردم، دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی امروز که سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است، نشان دهنده این است که هیچ یک از تحریم ها و مواردی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده و می دهند تحقق پیدا نکرده و نمی کند و تا زمانی که حضور این مردم عزیز و شریف را در صحنه های انقلاب داریم هیچ قدرتی نمی تواند کشور ما را تهدید کند.

وی افزود: ما باید همیشه قدردان حضور مردم در این صحنه ها باشیم. پیام بنده به دانش آموزان و فرهنگیان عزیز نیز این است که این وظیفه اجتماعی را قدر بدانند و با حضور شان در این صحنه ها، تداوم راه انقلاب را دنبال کنند .

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مستکبرین و دشمنان این انقلاب بزرگ بدانند که برنامه ها و توطئه هایی که علیه این ملت و انقلاب دارند؛ به هیچ جایی نخواهد رسید و مردم عزیز ما با حضور در تمام صحنه ها تمام این توطئه ها را خنثی می کنند.

وی خاطر نشان کرد: حضور مردم در تنگناها و بحران های مختلف که دشمنان برای انقلاب رقم زده اند پرشور بوده و همین حضور، توطئه های آنها را خنثی کرده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار