رییس سازمان نهضت سوادآموزی:

شرایط "برنامه آموزش و توانمند سازی آموزش دهندگان" اعلام شد

رییس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: شرایط و توضیحات لازم برای علاقمندان شرکت در برنامه آموزش و توانمندسازی آموزش دهندگان روی سایت این سازمان قرار گرفت.

کد مطلب: ۵۹۶۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، علی باقرزاده در رابطه با "برنامه آموزش و توانمند سازی آموزش دهندگان"مواردی اعلام کرد که این شرایط به شرح زیر است:


۱- اطلاعیه نحوه ثبت نام و دریافت مطالب روی سایت سازمان قرار گرفته و از طریق سامانه و ارسال پیامک به اطلاع شما و مسوولین سواد آموزی شهرستان ها و مناطق میرسد.


۲- همه آموزش دهندگان صرف نظر از رشته، مدرک تحصیلی و سابقه کار باید در برنامه ثبت نام و گواهینامه را دریافت نمایند در غیر اینصورت امکان ادامه همکاری آنها مقدور نخواهد بود.


۳- به تمام کسانی که در برنامه شرکت کرده و حد نصاب لازم را بدست آورند (۶۰ درصد نمره ازمون) گواهینامه معتبر با عنوان "فنون و مهارتهای تدریس" به مدت ۱۲۶ ساعت توسط جهاد دانشگاهی داده میشود .


۴- این برنامه فعلا برای یک بار اجرا میشود لذا کسانی که گواهینامه ی این دوره را دریافت کنند نیازی به شرکت در دوره های سالهای آینده ندارند.


۵- در قانون مصوب مجلس شرایط ۴ گروه (مربیان پیش دبستانی، نیروهای شرکتی، حق التدریس ها و آموزش دهندگان ) باهم مقایسه میشوند . داشتن این گواهینامه هنگام تبدیل وضعیت یا استخدام امتیاز قابل توجهی نسبت به افرادی که دوره های توانمند سازی را طی نکرده باشند ایجاد میکند.


۶- وجه اخذ شده هنگام ثبت نام عمدتا برای برگزاری آزمون حضوری است که به صورت آنلاین در مراکز آزمون جهاد دانشگاهی هزینه میشود سایر هزینه های تولید و بارگذاری برنامه و نگه داری شبکه توسط سازمان تامین شده است.


۷- این آزمون فقط شامل آموزش دهندگان سالهای ۸۷ تا ۹۵ است. افراد قدیمی و افراد جدید در این مرحله نمیتوانند در این آزمون شرکت کنند .


۸- امکان شرکت مجدد در آزمون پایانی و یا تجدید دوره برای افرادی که در مرحله اول نمره قبولی را بدست نمی آورند فراهم شده است .


۹- ثبت نام از روز شنبه ۲۳ بهمن از طریق آدرس www.imooc.ir صورت میگیرد و تا ۱۵ اسفند ادامه خواهد داشت .


۱۰- آزمون پایانی به صورت حضوری در مراکز آزمون جهاد دانشگاهی که فهرست آنها از طریق سامانه ثبت نام در اختیار شما قرار میگیرد از حدود تیر ماه ۹۶ با انتخاب خودتان انجام میگیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار