در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

مراجعه 700هزار نفر به مراکز مشاوره/ مشاوره رایگان از طریق تماس با 1480

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره ای این مرکز از بهره مندی بیش از 700 هزار نفر در سال جاری تا کنون از خدمات مشاوره ای حضوری روانشناختی خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۶۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد

مجید رضازاده در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در توضیح این خبر اظهارداشت: ارائه خدمات مشاوره روانشناختی و امور مربوط به خانواده یکی از خدماتی است که بهزیستی ارائه می دهد و بسیاری از خانواده ها به این مراکز مشاوره مراجعه می کنند و از خدمات بهره مند می شوند به طوری که از ابتدای امسال تا کنون بیش از 700 هزار نفر به مراکز مشاوره مراجعه کرده اند.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی با اشاره به فعالیت 1600 مرکز مشاوره در سراسر کشور گفت: علاوه بر مراکز مشاوره، خط کمک راهنمای رایگاه با شماره 1480 نیز از طریق تلفن پاسخگوی متقاضیان است که بیش از 400 هزار تماس از ابتدای سال جاری ثبت شده است.

وی اضافه کرد: در مراکز مشاوره، مسایل مربوط به ازدواج، طلاق و امور خانواده ارائه می ‌شود که هدف مراکز مشاوره، کاهش آمار طلاق و بهبود کیفیت زندگی است.

رضازاده خاطرنشان کرد: بر اساس قانون ارائه مشاوره های ازدواج و طلاق بر عهده سازمان بهزیستی است که در این مسیر با سازمان نظام روانشناسی تعامل داریم.

به گفته وی، مهارت‌ های زندگی، آموزش‌ های پیش از ازدواج، زندگی خانواده، حل تعارضات خانوادگی و روش های مداخله به موقع در طلاق جزو برنامه هایی است که از طریق مراکز مشاوره به متقاضیان ارائه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار