همایش بزرگ یاوران انقلاب در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

همایش بزرگ یاوران انقلاب با حضور بیش از هزار دانش آموز فرزانگان(دختر) عضو سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری در هفتمین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۵۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، رییس سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: امروز دانش آموزان با ظرفیت بالقوه ای که دارند، وظیفه سنگینی برای دفاع از ارزشها و آرمان های انقلاب بر عهده دارند.
نظرعلی نظری با اشاره به شعار همفکری، همدلی و همکاری در بین دانش آموزان پیشتازان و فرزانگان ، افزود: دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی به لحاظ کارکرد اجتماعی و فرهنگی خاصی که دارند، وظایف سخت تری در مدارس بر عهده آنهاست.
وی گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته در سراسر استان همایش یاوران انقلاب با حضور دانش آموزان پیشتاز و فرزانه برگزار می شود تا این دانش آموزان برای آنکه یافته های علمی، عملی و تجربیاتی خود را در معرض نمایش بگذارند، در این همایش شرکت کرده اند.
نظری ادامه داد: چهره های پرشور و نشاط دانش آموزان در این برنامه ها نشان دهنده آن است که عزم خود را جزم کرده اند تا ادامه دهندگان راه انقلاب باشند.
وی افزود: در مراسم امروز دانش آموزان فعالیت های خود را در گروه های قرآنی، گره زنی چوب، مخابره پیام با پرچم، فریادهای شادی و کمک های اولیه به نمایش گذاشتند و با اجرای رژه نمادین، توان خود را به نمایش گذاشتند.
وی خاطر نشان کرد: در استان چهارمحال و بختیاری حدود 16 هزار دانش آموز عضو تشکل های پیشتازان و فرزانگان هستند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار