امام جمعه اردبیل :

دولت برای کاهش آسیب های اجتماعی در خانواده ها تلاش کند

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل گفت:دولت باید در جهت رفع آسیب های اجتماعی زنان و خانواده ها با مشارکت همگانی تلاش کند.

کد مطلب: ۵۹۵۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، آیت الله سید حسن عاملی در نشست با معاون رییس جمهور در اموزنان وخانواده افزود: آسیب های اجتماعی زنان درکشور با مشارکت همگانی و برنامه ریزی کلان دولت کاهش می یابد .
وی افزود: زنان ایران اسلامی باید بعنوان الگوی زنان دنیا مطرح باشند و مطالبات آنان هم آنطور که شایسته است برآورده شود

عاملی بیان کرد: انتظار ما از دولت تدبیر وامید این است که بابرنامه ریزی دقیق و تشکیل کارگروه های مختلف آسیب های اجتماعی موجود را رفع کرده وجایگاه حقیقی وکرامت خاصی که در اسلام برای زنان در نظر گرفته شده تبیین شود .
امام جمعه اردبیل کار فرهنگی را برای کاهش آسیب های اجتماعی در زنان ضروری خواند و گفت: رسانه ها و صداوسیما باید برای ارتقای جایگاه زنان و جلب مشارکت همگانی بمنظور کاهش آسیب های اجتماعی برنامه های ویژه ای را تدارک ببیند .
عاملی بابیان اینکه بزرگترین نقش زنان در جامعه نقش مادری است افزود:تربیت فرزند صالح برای زنان بسیار مهم است وبخاطر همین قدسی ترین نقش زنان مادری تلقی شده و زنان بایستی در تربیت فرزندان خود اهتمام بیشتری داشته باشند .
وی عفاف وحجاب را زینت زن دانست وافزود: برای ترویج فرهنگ حجاب وعفاف دولت باید کار فرهنگی را در اولویت برنامه خود قرار دهد .
امام جمعه اردبیل با اشاره به افزایش طلاق در کشور افزود: افزایش طلاق در کشور نگران کننده است وبرای کاهش آن باید عزم فرهنگی همگانی باشد .
وی تهاجم فرهنگی را عامل اصلی بی حجابی در کشور دانست وافزود: بیشتر فیلم ها و سریال های خارجی با اهداف خاص و بمنظور ترویج بی حجابی تولید و پخش می شود و باید در برابر این هجمه ها ،برنامه های فرهنگی و علمی تدارک و برگزاری نشست های تخصصی و کارگروههای فرهنگی نیز تدارک دیده شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار