معاون پرورشی و فرهنگی وزیر در گفت و گو با پانا اعلام کرد؛

​نگاه ویژه وزیر روی بعضی از موارد مغفول مانده در سند تحول بنیادین

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی از موارد تربیتی در سند تحول بنیادین وجود دارد که بعضا مورد غفلت قرار گرفته و آقای وزیر هم نگاه ویژه ای به این موارد دارد.

کد مطلب: ۵۹۵۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مهدی فیض در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: برخی از موارد تربیتی در سند تحول بنیادین وجود دارد که بعضا مورد غفلت قرار گرفته و آقای دانش آشتیانی تاکید دارد که ما از نگاه سند تحول در جایگاه فعالیت های تربیتی نگاه کنیم. به همین دلیل یک شورا در معاونت پرورشی با عنوان تربیت در سند تحول بنیادین تشکیل دادیم.
وی افزود: سه شورا در حوزه معاونت پروشی و فرهنگی تعریف کرده ایم؛ یکی از آنها مجمع پیشکسوتان تربیت با عضویت 20 نفر است که اوایل بهمن ماه اولین جلسه آن برگزار شد.
فیض با اشاره به اینکه شورای امور تربیتی دومین مجمع مورد نظر ما در معاونت پرورشی و فرهنگی است گفت: عمدتا افرادی در این شورا حضور دارند که سابقه فعالیت در امور تربیتی را دارند و قرار است برای بازنگری در فعالیت های امورتربیتی در مدارس به ما مشورت بدهند و تعداد افراد حاضر در آن حدود 30 نفر خواهد بود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: هدف کارگروه تربیت در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش پیگیری مقولاتی در سند تحول و توجه به مسائل پرورشی است و باید آنها را در فعالیت های آموزش و پرورش زنده کرد .
وی خاطر نشان کرد: در این کارگروه عمدتا مسئولان ساختار سازمانی آموزش و پرورش هستند به طور مثال از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و معاونت آموزش متوسطه و سازمان هایی که از نظر ساختاری کارشان مرتبط با حوزه تربیت می شود از آنها دعوت می کنیم که در فعالیت های تربیتی کمک کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار