اهدای گل و شیرینی توسط دانش آموزان و فرهنگيان گنبدی به پرستاران

اعضای شورای دانش آموزی و سفیران سلامت هفت واحد آموزشی گنبدکاووس به همراه مدیران و معاونین این مدارس به مناسبت بزرگداشت روز پرستار باحضور در پنج بیمارستان این شهر به پرستاران شاخه گل و شیرینی اهدا کردند. دانش‌آموزان گنبدي بجاي تعطيلي روز شنبه به ديدار و تجليل از پرستاران شهرشان رفتند.

کد مطلب: ۵۹۴۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، در اين مراسم که، اعضای شورای دانش آموزی و سفیران سلامت مدارس دخترانه «پروین اعتصامی، افسر دبیر، بنت الهدی، هما، مهر، الهام و محمدی» به همراه مدیران و معاونین این مدارس در بیمارستان‌های «پیامبر اعظم، شهدای 12 دی، طالقانی، شهید مطهری و خاتم الانبیا» حضور یافتند. همچنین مراسم متمرکز بزرگداشت روز پرستار با حضور مدیر آموزش و پرورش و نیز اعضای شورای معاونین این اداره به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان و سرپرست مرکز بهداشت گنبدکاووس در محل بیمارستان پیامبر اعظم (ص) این شهر برگزار شد.

فرج‌اله رزاقي معاون مديركل و مدير آموزش و پرورش گنبدكاووس در اين خصوص گفت: اعضاي شوراي دانش‌آموزي و سفيران سلامت مدارس دخترانه شهر گنبدكاووس در يك اقدام خداپسندانه‌اي در كليه‌ي بيمارستان‌هاي شهرستان حضور پيدا كردند و توانستند تكريم عملي را از پرستاران عزيز كه در حوزه امنيت و سلامت بهداشتي تلاش مي‌كنند، بجا بياورند. رزاقي ضمن تشكر از كليه‌ دانش‌آموزان و فرهنگياني كه در اين امر دخليل بوده‌اند گفت: بنده هم از طرف همه‌ همكاران خوبم از دانش‌آموزان عزيزي كه فرهنگ توسعه‌ تكريم و تكريم كردن را پيش مي‌برند كمال تشكر را دارم.

پنجم جمادی الاول سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) پیام رسان حادثه کربلا در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار