مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

آموزش تاثیر مستقیم بر پایش آسیب های اجتماعی دارد

نشست تخصصی کمیته سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن شورای این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۴۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه مهار آسیب های اجتماعی نیازمند یک تعامل درون سازمانی و برون سازمانی است، تاکید کرد: در بحث مهار آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش به تنهایی نمیتواند بر مشکلات فائق آید و نیازمند مشارکت جدی اولیای دانش آموزان و همکاری همگی نهادهاست.

وی با تاکید بر اینکه باید به حل معضل آسیب های اجتماعی نگاهی سیستمی داشت ، تصریح کرد: آموزش تاثیر مستقیم بر پایش آسیب های اجتماعی دارد و بستر این کار باید در مدرسه شکل گیرد.

فولادوند تغییر رویکرد در شیوه های آموزش نسبت به گذشته را یکی از نیازهای اصلی آموزش و پرورش دانسته و افزود: دانش آموز امروز نوع نگاه و ذائقه اش نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده و باید به نیازهای امروز آنان توجه جدی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد:برنامه ریزی ،آموزش،مقابله وپیشگیری از توسعه آسیب های اجتماعی از جمله مواردی است که باید در اتاقهای فکر برای آن برنامه ریزی و سپس اقدامات عملی صورت گیرد.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار