در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

جزئیات ثبت‌نام وام ویژه دکتری

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اعلام اینکه ثبت نام وام ویژه دکتری آغاز شده است، گفت: مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت این نوع وام تا پایان بهمن ماه تعیین شده است.

کد مطلب: ۵۹۳۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

ذوالفقار یزدان مهر در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در توضیح جزئیات اعطای وام ویژه دکتری گفت: ثبت نام وام ویژه دکتری در نیمسال دوم تحصیلی آغاز شده است و تا پایان بهمن ماه ادامه دارد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه رویکرد اعطای وام ویژه دکتری در سال جاری تغییر کرده است، گفت: در نیمسال اول تحصیلی سال جاری بیش از 12 هزار نفر ثبت نام کردند و حدود 250 میلیون تومان به این افراد تسهیلات وام پرداخت شد.

وی با بیان اینکه فرایند پرداخت وام ویژه دکتری تا پایان سال جاری انجام می شود، گفت: وام ویژه دکتری تا پایان اسفند ماه سال جاری به دانشجویان متقاضی پرداخت می شود.

یزدان مهر اضافه کرد: دانشگاه ها می بایست لیست دانشجویان متقاضی وام را برای بررسی و تایید به صندوق رفاه دانشجویان ارسال کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به شرایط بازپرداخت وام ویژه دکتری نیز توضیح داد: این نوعع وام هم مانند سایر تسهیلاتی که به دانشجویان پرداخت می شود، در اقساط پس از فارغ التحصیلی ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار