مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

زنگ انقلاب در 2 هزارو 500 مدرسه چهارمحال و بختیاری نواخته می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر زنگ انقلاب در 2 هزارو 500 مدرسه استان نواخته می‌شود.

کد مطلب: ۵۹۳۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهار محال وبختیاری " بهروز امیدی "ا ظهارداشت: روز 12 بهمن‌ماه زنگ انقلاب در 2 هزارو 500 مدرسه با حضور مسئولان نواخته میر شود و در شهرکرد نیز در مدرسه فجر اسلام به صورت نمادین این مراسم انجام می گردد.
امیدی افزود: براساس ازریابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان استان رتبه برتر را در سال گذشته را کسب کرد ،که امسال نیز دستورالعمل‌‌های لازم به تمامی آموزشگاه‌های استان نیز ابلاغ شد.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در مدارس استان بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در یکهزار مدرسه، برگزاری مسابقات مقاله نویسی و انشاء با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری جشن‌های دانش‌آموزی، تجلیل از فرهنگیان نمونه سرپرست خانوار، برگزاری تریبون آزاد و پرسش و پاسخ با موضوع انقلاب و دستاوردهای آن از مهم‌ترین برنامه‌های ایام الله دهه فجر در مدارس استان است.
امیدی خاطر نشان کرد: غبارروبی گلزار شهدا با حضور 260 دانش‌آموز در شهرکرد، برگزاری 85 نمایشگاه با عنوان «مدرسه انقلابی» در مدارس دوره متوسط دوم ، برگزاری گروه سرود 1357 نفری دانش‌آموزی استانی و حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های این ایام می‌باشد.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار