انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین تأثیر را در جامعه و مردم دنیا گذاشته است

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت:امام (ره) رهبری ضابطه مدار بوده‌اند که خود را در مقابل اهدافش مسئول می‌دانست و به تکالیفش عمل می‌کرد و عمل به تکلیف را همیشه مورد تأکید قرار می داد.

کد مطلب: ۵۹۲۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،علیرضا کمره‌ای مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران صبح امروز در مراسم گلبانگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در مدرسه علوی برگزار شد، با اشاره به مکتب انقلاب اسلامی اظهار داشت: زمانی ما می‌توانیم قدر انقلاب اسلامی را بدانیم که مراسم پیروزی انقلاب را زنده نگه داریم و هنگامی که اهمیت این انقلاب درک کامل داشته باشیم می‌توانیم دلیل برپایی جشن انقلاب را در بین مردمی که به صورت خودجوش برگزار می‌شود متوجه شویم.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین حادثه‌های دهه‌های پایانی قرن بیستم در دنیا است و این انقلاب در ردیف انقلاب‌های بزرگ دنیا محسوب می‌شود و انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین تأثیر را در جامعه و مردم دنیا گذاشته است به طوری که ملت‌های مسلمان از انقلاب اسلامی ایران تأثیر می‌گیرند و انقلاب به کشورمان به عنوان یک شاخص و نماد در بین ملت‌های آزاده و کشورهای مسلمان برای رهایی از ظلم است.
کمره‌ای عنوان کرد: مفاهیم انقلاب اسلامی بر جامعه و دنیا اثرگذار است و این انقلاب تأثیر زیادی بر رخدادهای دنیا گذاشته است.
وی با بیان اینکه سه عامل مکتب اسلام، نقش مردم و حضور در عرصه‌ها و رهبری انقلاب از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: امروز روز حضور رهبر انقلاب در بین مردم است که عاشقانه او را می‌پرستیدند و به فرامین آن عمل می‌کردند و حضرت امام (ره) در چنین ساعتی به پاس قدردانی از کسانی که در انقلاب اسلامی نقش موثری ایفا کردند در بهشت زهرا حضور پیدا کرده و سپس به مدرسه رفاه آمدند تا به همه ما نشان دهند که باید قدردان افراد زحمت کش انقلاب و کشور باشیم و امام نیز با آمدن به مدرسه رفاه از افرادی که در صحنه‌های تاریخ کشور و انقلاب اثر بخش بودند به نوعی تشکر کردند.
وی ادامه داد: مدرسه علوی در شکل‌گیری انقلاب بسیار اثربخش بوده است و افراد مهمی چون مرحوم آقای هاشمی، شهیدان رجایی، باهنر و مطهری رفت و آمد داشته‌اند.
کمره‌ای ادامه داد: مدرسه رفاه کانون انقلاب اسلامی بوده است و این انقلاب را به پیروزی رسانده است و امام خمینی (ره) با حضور خود در مدرسه رفاه به همه ما آموزش داد که مدرسه می تواند کانون تحولات جامعه باشد و جامعه را به سمت تعالی رشد دهد.
وی با بیان اینکه امام دارای ویژگی‌های ممتازی نسبت به سایر رهبران دنیا بودند، افزود: امام (ره) رهبری ضابطه مدار بوده‌اند که خود را در مقابل اهدافش مسئول می‌دانست و به تکالیفش عمل می‌کرد و عمل به تکلیف را همیشه مورد تأکید قرار می داد.
کمره‌ای ادامه داد: سبک مدیریتی امام (ره) از او رهبری ممتاز ساخته بود که بی‌شک در اعتقادات، تفکرات و مکتب تشیع بود.
وی عنوان کرد:‌ امام (ره) به هدف، راه، حرفش و از همه مهم‌تر به خداوند متعال ایمان کامل داشت که در ساعت 9:33، 12 بهمن ماه پرواز انقلاب در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست و امام را به مردم هدیه داد.
کمره‌ای گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی امام (ره) جامعه را به سمت پیشرفت و تعالی سوق داد و سپس ایشان این انقلاب را به رهبری سپرد که انشاء‌الله پرچم این انقلاب و کشور را به دست امام زمان (عج) می‌سپارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار