مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد؛

شرکت یک هزار دانشجومعلم در پرسش مهر 17 رئیس جمهور

مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان گفت:مسابقه پرسش مهر رئیس جمهور در صدر برنامه ریزی های ما قرار دارد و امسال بیش از یک هزار نفر از دانشجومعلمان در آن شرکت کرده اند.

کد مطلب: ۵۹۲۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد

علاء‌الدین کیا در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: در دانشگاه فرهنگیان حدود 3-4 ساعت در هفته به کارهای فرهنگی و اجتماعی اختصاص دارد که زیرنظر مدرسان، هیات علمی و دفتر نمایندگی نهاد رهبری برگزار می شود.

وی با اشاره به مسابقات پرسش مهر گفت: این موضوع در صدر برنامه ریزی های ما قرار دارد و امسال بیش از یک هزار نفر از دانشجومعلمان در مسابقات پرسش مهر رییس جمهور شرکت کرده اند.

مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان درخصوص فعالیت این دانشگاه در بخش اردوهای راهیان نور اظهار داشت: ما به چشم یک برنامه تربیتی به اردوهای راهیان نور نگاه می کنیم که هم تاثیر تربیتی بر دانش آموزان دارد و هم معلمان یاد می گیرند چگونه در آینده اردو برگزار کنند.

وی افزود: پیش بینی می کنیم امسال 6 هزار نفر در اردوی راهیان نور شرکت کنند.

کیا در پایان به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه شامل شاخه های مختلف فرهنگی هنری است که اسفند ماه امسال در استان ها برگزار می شود. همچنین برگزاری بیست و هفتمین دوره جشنواره فرهنگی هنری دانشگاه فرهنگیان را در پیش داریم که در ابتدای سال 96 برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار