معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودان به پانا خبرداد:

رودان میزبان مسابقات علمی – عملی هنرستان های شرق هرمزگان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودان از میزبانی این شهرستان در مسابقات علمی – عملی هنرستانهای شرق استان هرمزگان خبرداد.

کد مطلب: ۵۹۱۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد

نادر صفایی درگفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: در مرحله اول ایجاد انگیزه و استفاده از محرکه های تشویقی و سپس آشنا سازی دانش آموزان با محیط برگزاری آزمون است که میتواند تاثیر بسزایی در کاهش استرس و پاسخگویی به سوالات توسط هنرجویان داشته باشد.

وی افزود: چهارمین دوره مسابقات استانی علمی - عملی و پانزدهمین دوره مسابقات علمی - کاربردی هنرستانهای فنی و حرفه ای و کارودانش در دو مرحله تئوری و عملی در استان برگزار می شود که در ابتدا؛ مرحله تئوری استانی در حوزه شرق به میزبانی شهرستان رودان در بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

صفایی عنوان کرد: تعداد 179 داوطلب دختر و پسر در گروه کارودانش و 94 داوطلب دختر و پسر در گروه هنرستانهای فنی و حرفه ای در 32 رشته در مرحله تئوری استانی از شهرستان رودان با سایر داوطلبان از 6 منطقه آموزشی رقابت می کنند.

معاون آموزش متوسطه رودان در ادامه اظهار داشت: مرحله نهایی مسابقات فنی و حرفه ای به میزبانی استان مرکزی و کارودانش به میزبانی استان آذربایجان غربی در نیمه اول اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می شود.

صفایی خاطرنشان کرد: موفقیت 273 نفر از هنرجویان هنرستانهای فنی و حرفه ی و کارودانش این شهرستان در مسابقات علمی - عملی و علمی کاربردی گرو تلاش و پشتکار مضاعف و همچنین اهتمام ویژه هنرآموزان در آموزش دروس کاربردی بصورت ویژه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار