نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی:

نقش معلمان در تضمین آینده جامعه اساسی و تعیین کننده است

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت:نقش معلمان در تضمین آینده جامعه اساسی و تعیین کننده است.

کد مطلب: ۵۹۱۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر و نائب رئیس مجلس و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی از برترینهای کنکور ناحیه 3 تبریز تجلیل کردند.

مسعود پزشکیان گفت: بزرگترین افتخار والدین در ابعاد کوچکتر، و جامعه در بعد وسیع، موفقیت و کسب مدارج عالی فرزندان است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مسیر موفقیت انسانها، بدون تردید نقش مربی و معلم تعیین کننده و غیر قابل انکار است.

نائب رئیس اول مجلس اظهار کرد: امروز تعالیم معلمان تا اندازه ای موثر است که حتی این مهم تعلیم و تربیت والدین در منزل را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

پزشکیان با بیان اینکه هدف آموزش و پرورش انتقال محفوظات نیست اضافه کرد: یاد گرفتن زمانی ارزشمند خواهد بود که منجر به فهمیدن و عمل به آموزه ها باشد.

وی با اشاره به توصیه های قرآن بر آموختن علم و عمل، خاطر نشان کرد: تمامی تلاشها در آموزش و آموختن می بایست در جهت حذف موانع سر راه صرف شود چرا که تنها راه رسیدن به عزت ملی این راه است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر بیان کرد: حیات و زندگانی بشر بستگی به علم و عمل به آن دارد و اگر عمل به علم با اخلاص و صداقت همراه باشد کارساز خواهد بود.

مسعود پزشکیان با بیان اینکه هدف خلقت، تکامل انسان در راستای خدمت به خلق است اضافه کرد: نباید به آموخته های خود قانع باشیم و ضرورت دارد که تلاشی مضاعف در این حوزه داشته باشیم.

وی در پایان گفت: امروزه در دنیا، آن کشوری که از نظر علمی صاحب کرسی است حرفی برای گفتن دارد. و نقش معلمان در تضمین آینده موفق جامعه اساسی و تعیین کننده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار