دفتر خبرگزاری پانا شهرستان شاهرود افتتاح شد

دفتر خبرگزاری پانا شهرستان شاهرود با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان، مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان شاهرود، مسئول خبرگزاری پانا استان سمنان و سایر مدیران سازمان دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد.

کد مطلب: ۵۹۰۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، دفتر خبرگزاری پانا شهرستان شاهرود و سومین دفتر خبرگزاری استان سمنان در کانون ملی شهید بهشتی شهرستان شاهرود افتتاح گردید.

در این افتتاح، مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان، با اشاره به اینکه خبرگزاری پانا، اولین کانون خبرگزاری دانش آموزی در جهان می باشد، گفت: این خبرگزاری یک فرصت مناسب برای آشنایی دانش آموزان با کار رسانه ای می باشد.

محمدرضا عامریان، ادامه داد: خبرنگار مثل یک معلم می تواند در جهت رشد اجتماعی جامعه موثر بوده و حاصل راه اندازی این خبرگزاری تربیت دانش آموزان خوش فکر و خوش ذوق برای آینده است.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاری به خاطر آن ذاتی که به همراهش دارد و به خاطر آن نگاه خاصی که بر رویش بوده، تیزبینی و حساسیت ما را نسبت به محیط افزایش داده و ما را از بی تفاوتی خارج خواهد کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان افزود: همه ما باید نسبت به جامعه و محیط اطراف خود نگاه نقادانه و تیزبین داشته باشیم و از هیچ موضوع و اتفاقی، به سادگی گذر نکنیم.

محمدرضا عامریان، درخواست کرد تا دانش آموزان نسبت به خبرگذاری خود که در آن رشد کرده و آموزش دیده اند، تعصب داشته باشند؛ چرا که هرچه تعداد مخاطبین رسانه شما بالا برود، به همان میزان قدرت شما و خبرگذاری نیز افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه جامعه بدون رسانه، جامعه خاموش و راکدی است، افزود: رسانه کمک به آگاهی و رشد جامعه می کند و جامعه ای که در آن رسانه ها فعال باشند، شاهد رشد و توسعه خواهیم بود.

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان سمنان، تاکید کرد: خبرگزاری پانا و فعالیت در آن برای دانش آموزان بهترین فرصت هست تا با فضای خبری و رسانه ای آشنا شوند و پله های ترقی را طی کنند.

سیدمحمدرضا کریمی عنوان کرد: دانش آموزان به عنوان مسئولان آینده جامعه، می توانند با خبرنگاری در پانا مشکلات و معضلات را از نزدیک درک کرده و با زبان رسانه به نحو احسن آن ها را بیان کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار