سید مجتبی هاشمی در نشست امضاء تفاهم نامه پیوند مسجد و مدرسه:

باید مساجد را محور محبت قرار دهیم

معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت:در سند تحول بنیادین، تعلیم و تربیت به عنوان یک راهبرد اساسی ذکر شده است

کد مطلب: ۵۶۸۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، در این نشست که با حضورعبدالرضا فولادوند راد مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران،حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، ائمه جماعات مناطق 21 گانه شهرستانهای استان تهران، معاونین پرورشی شهرستانهای استان تهران و روئسای ادارات معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در مرکز فرهنگی-آموزشی محراب برگزار شد، سید مجتبی هاشمی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: با توجه به رویکرد سند تحول بنیادین که برگرفته از کتاب انسان کامل شهید مطهری تنظیم شده، انسان متوازن باید در 6 ساحتی تربیتی رشد پیدا کند، که اولین این ساحتها ، ساحت دینی و اخلاقی است.

هاشمی گفت:آموزش و پروش با توجه به زمان محدودی که دانش آموزان را در اختیار دارد نمی تواند به تنهایی در اجرای این ساحتها عمل کند، پس باید تلاش کنیم از منادیان آموزشی در کشور برای پیشبرد اهدافمان کمک بگیریم.

وی در ادامه افزود: در مسائل تربیتی حتی یک نفر هم موضوعیت دارد، ولی ما با توجه به اینکه سومین استان از لحاظ جمعیت در کشور هستیم، باید برای 900 هزار دانش آموزی که در اختیار داریم برنامه مدون داشته باشیم. پس برای اینکه عملکردمان مؤ ثر باشد باید وضعیت موجودمان را به درستی تثبیت کنیم تا بتوانیم در فواصل معین شده گزارش مناسبی از عملکردمان ارائه دهیم.

شایان ذکر است در این نشست، تفاهم نامه کاری بین آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و مرکز رسیدگی به امور مساجد به امضاء رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار