علیرضا منصوریان:

تمرکزمان روی جذب تیموریان و جپاروف است/ استقلال نیاز به آرامش دارد

سرمربی استقلال در نشست خبری اش بیشتر پیرامون مشکلات مالیاتی فوتبالیست ها صحبت کرد.

کد مطلب: ۵۶۸۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا، علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران مقابل استقلال پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

تلاش مان این است که به جوانان اعتماد کنیم

بازی با نفت »»

در فاصله زمانی که تا این بازی داشتیم شرایط تمرین خوبی را سپری کردیم و در این 10 روز تمرینات خوبی را برگزار کردیم. سعی و تلاش ما این است در دیدار با نفت نیز بازهم به جوانانمان اعتماد کنیم و همراه با یک یا دو بازیکن باتجربه به میدان برویم. احتمالاً در دیدار فردا هم یکی دیگر از بازیکنان جوان ما به ترکیب اضافه خواهد شد.

مگویان و انصاری را نداریم

محروم و مصدومان »»

محروم نداریم اما به دلیل شرایط نامساعد زمین تمرین‌مان هرایر مگویان و جابر انصاری را از دست دادیم. شرایط زمین تمرین ما در این فصل واقعا نامساعد است و من خیلی تلاش کردم زمین دیگری را جایگزین زمین تمرین‌مان کنم اما متأسفانه زمین مساعدی پیدا نکردم. من از مسئولان ورزشگاه آزادی تشکر می‌کنم اما به دلیل فصل سرما واقعا شرایط زمین تمرین ما نامساعد است و این مسئله به ما لطمه می‌زند.

تمرکزمان روی جذب تیموریان و جباروف است

ورودی و خروجی‌ها »»

آرش افشین از تیم ما جدا شده و امروز نیز میثم مجیدی و امین حاج محمدی را در اختیار باشگاه قرار دادم. ما با توجه به لیست ورودی خود سعی خواهیم کرد دیگر بازیکنی در لیست خروجی قرار ندهیم. تمرکزمان در حال حاضر روی جذب تیموریان و جپاروف است و اگر با آنها به توافق برسیم به ما اضافه خواهند شد.

در فوتبال ایران هیچ تعهدی وجود ندارد

ممنوع الخروج شدن ده بازیکن استقلال به علت مشکلات مالیاتی »»

این نفرات 10 نفر نیست بلکه بیشتر از این تعداد است. تا زمانی که باشگاه‌ها در خصوص مسائل مالیاتی ذینفع نشوند و طرف سازمان امور مالیاتی نباشند این مشکلات در فوتبال ما خواهد بود و در کنار آن پول سیاه، دلال بازی و مسائل دیگر شکل می‌گیرد. من به عنوان سرمربی یا بازیکن در حالی رو در روی سازمان مالیاتی قرار می‌گیریم که در برخی مواقع حتی بخشی از مبلغ قرارداد خود را دریافت نکردیم تا مانند تمامی شهروندان مالیات خود را پرداخت کنیم. در فوتبال ایران هیچ تعهدی وجود ندارد وقتی بازیکن یا سرمربی با باشگاه قراردادی منعقد می‌کند به پول خود در پایان فصل دسترسی پیدا کند.

ناراحتی دایی از تیم ما نیست

ناراحتی علی دایی از تمرین استقلال در ورزشگاه تختی »»

ما در سال دو بار در ورزشگاه تختی بازی می‌کنیم. بعد از دیدار با نفت در جام حذفی از رئیس باشگاهمان خواستم یک جلسه تمرینی پیش از بازی نفت داشته باشیم و اعلام کردیم زمان تمرین مهم نیست رئیس باشگاه به من گفت می‌توانیم 40 دقیقه تا یک ساعت تمرین کنیم. در دیدار قبلی وقتی از آزادی به تختی رسیدیم بازیکنان من به خاطر کیفیت زمین شوکه شدند. این بار تمرینات را در کمپ برگزار کردیم و یک جلسه تمرین هم در ورزشگاه تختی انجام دادیم. وقتی از کمپ باشگاه به ورزشگاه تختی رسیدیم این بار بازیکنان احساس کردند که به جای خوبی رسیدند. ناراحتی دایی از تیم ما نیست و از مسئولان ورزشگاه تختی است.

استقلال نیاز به آرامش دارد

تجمع هواداران استقلال و اعتراض به عملکرد مدیران باشگاهم »»

وقتی تصاویر را نگاه می‌کردم متوجه شدم که این تعداد را روی سکوها ندیدم. تمرینات ما به روی هواداران باز بوده و یقینا می‌توانستند با ما صحبت کنند. امروز با رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و به او گفتم چه ایده‌ای دارد. او پاسخ داد که با دید باز به هواداران نگاه می‌کند و فکر می‌کنم آنها را به باشگاه هم دعوت کرده است. هر کسی که پشت این قضیه است بداند که استقلال نیاز به آرامش دارد.

نیاز به بازیکن باتجربه داریم

جذب جباروف و تیموریان »»

تا زمانی که قرارداد امضا نشود نمی‌توانیم به طور قطع بگوییم جپاروف به استقلال پیوسته است. ما در دو نقطه احساس کردیم نیاز به بازیکن باتجربه داریم بخصوص آندرانیک تیموریان که بتواند به بازی ریتم بدهد. ما باید از انرژی امید ابراهیمی استفاده کرده و فضای بازی را برای او تعریف کنیم بنابراین باید آندو جذب شود که از بازی امید درک داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار