مدیر آموزش وپرورش قشم:

حمایت قضایی از فرهنگیان باجدیت پیگیری می شود

مدیر آموزش وپرورش قشم گفت: تمامی فرهنگیان که در حین انجام کار و در مدرسه مورد توهین از سوی والدین یا اشخاص دیگر قرار می گیرند، مورد حمایت قضایی آموزش و پرورش قرار دارند.

کد مطلب: ۵۶۸۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا قشم، بهرام پوراشرف ضمن محکوم کردن توهین به معلمان و فرهنگیان، اظهار داشت: معلمی جایگاه والایی در تعالیم دینی دارد و توهین به معلم، توهین به ارزش های دینی و اسلامی بشمار می آید.

وی افزود: تمامی معلمان که در حین انجام وظیفه در مدارس مورد توهین، هتک حرمتو یا نزاع و درگیری قرار می گیرند مورد حمایت قضایی دایره حقوقی مدیریت آموزش وپرورش قشم قرار می گیرند.

پوراشرف یادآور شد: گاهی شاهد رفتارهای ناشایستی از جانب اولیاء دانش آموزان در مدارس با معلمان و کارکنان مدرسه هستیم که این والدین علاوه بر خدشه دار کردن فرامین الهی و اسلامی، موردپیگیری های قضایی قرار خواهند گرفت.

مدیر آموزش وپرورش قشم خاطر نشان کرد: معلمان و اولیاء مدارس نیز باید در راستای تکریم ارباب رجوع و رفتار متناسب با دانش آموزان و والیدین آنها تلاش کنند و این رفتار باید در تعامل دوجانبه صورت بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه دوست نداریم پای هیچ والدینی به دادسرای عمومی و انقلاب باز شود، ادامه داد: تا کنون چند پرونده از شکایت معلمان از والدین تشکیل شده بود که با مدیریت مناسب و گفتگو با طرفین، پرونده با اعلام رضایت معلم از ولی دانش آموز مختومه اعلام شده است.

پوراشرف تصریح کرد: والدین که از نحوه برخورد یا شیوه تدریس معلمان گلایه دارند می توانند برای رسیدگی بهتر و حصول نتیجه مطلوب تر به دایره بازرسی و رسیدگی به شکایات و یا دایره حقوقی آموزش وپرورش مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار