آینده کشور در دستان آموزش و پرورش است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در گردهمایی مشترک آموزش و پرورش با حوزه های علمیه با اشاره به درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تسلیت ارتحال آیت الله رفسنجانی یار دیرین امام (ره) گفت: مدارس سنگرهای کشور و دانش آموزان سربازان نظام هستند و باید به تربیت آینده سازان کشور بیش از پیش توجه کرد.

کد مطلب: ۵۶۸۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما افزود: یکی از مواردی که از روز اول مدنظر مسوولان انقلاب قرار گرفت آموزش و پرورش و مدارس می باشد که شهیدان بهشتی، باهنر، قدوسی و مفتح با ورود به آموزش و پرورش برنامه های مفصلی برای درس دینی دانش آموزان تدارک دیده بودند.
نماینده ولی فقیه خاطر نشان ساخت: امروز بحمد الله آموزش و پرورش در اختیار نظام است، لذا ما روحانیون خیلی خدمات می توانیم انجام دهیم، باید بر اساس ضوابط و قانون به مدارس ورود پیدا کنیم و کمک های لازم را به دستگاه تعلیم و تربیت ارایه نماییم.
امام جمعه کرمانشاه گفت: از دیرباز استکبار برنامه های شوم خود را از مدارس آغاز کرده بود و امروز هم بیشترین هدف آنها مدارس و جوانان است.
آیت الله علما افزود: اقتصاد فردای کشور در دستان آموزش و پرورش می باشد و در مجموع آینده کشور به آموزش و پرورش بستگی دارد.
وی در پایان خاطر نشان ساخت: آموزش و پرورش با همه وجود زمینه ها را فراهم کرده و ما حوزویان باید همکاری لازم را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار