معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداری اصفهان مطرح کرد:

ایجاد تحول در حمل و نقل شهر اصفهان با ورود 500 دستگاه اتوبوس

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداری اصفهان گفت: يكی از برنامه‌های جامع شهرداری اصفهان در حوزه حمل و نقل و ارتقای كيفيت زيست محيطی شهر توجه ويژه به حمل و نقل عمومی است كه در اين راستا ورود 500 دستگاه اتوبوس تحولی را در حمل و نقل شهر اصفهان ايجاد می‌کند.

کد مطلب: ۵۶۸۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، علیرضا صلواتی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های جامع شهرداری اصفهان در حوزه حمل و نقل و ارتقای کیفیت زیست محیطی شهر توجه ویژه به موضوع حمل و نقل عمومی است که در این راستا ورود 500 دستگاه اتوبوس تحولی را در حمل و نقل شهر اصفهان ایجاد می‌کند.
وی افزود: سال گذشته از همه کارخانه‌های داخل کشور که در زمینه ساخت اتوبوس‌های پیشرفته و مدرن شهری فعال بودند، بازدیدهایی به عمل آمد و قرار شد از بین این کارخانه‌ها، بهترین برندهای اتوبوس را برای شهر اصفهان خریداری کنیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به انعقاد قرارداد خرید 500 دستگاه اتوبوس در ابعاد 12، 15 و 18 متری گفت: این اتوبوس‌ها به لحاظ زیست محیطی بسیار پیشرفته و مطابق با استانداردهای یورو 4، یورو 5 و یورو 6 هستند.
صلواتی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیش‌پرداخت‌های آن در حال انجام است و با ورود 500 دستگاه اتوبوس تحولی را در حمل و نقل شهر اصفهان شاهد خواهیم بود.
وی در پایان اضافه کرد: مدیریت شهری اصفهان به جهت برنامه‌های زیست محیطی خود بنا را بر آن گذاشته تا سال 1400 عمر ناوگان اتوبوسرانی را به زیر 5 سال کاهش دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار