معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش:

حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش دو بازوی توانمند فرهنگی هستند

معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش تزکیه را بر تعلیم مقدم دانست و گفت: حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش دو بازوی توانمند فرهنگی جامعه اسلامی است.

کد مطلب: ۵۶۸۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کرمانشاه، حجت‌الاسلام حسین درودی در گردهمایی کمیته‌های همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش، اظهار داشت: 500 طلبه با عنوان طلبه وظیفه درمدارس استان کرمانشاه حضور یافتند..
وی به تالیف کتب پس از دوران انقلاب اسلامی توسط بزرگانی همچون شهید بهشتی، باهنر، مفتح و... اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون بخش پژوهش کتب درسی براساس نیازهای مختلف با همکاری حوزه و آموزش و پرورش، تالیف را انجام می‌دهد..
معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با اشاره به 40 میلیون مخاطب این ستاد، ادامه داد: روحانیون آموزش دیده و آشنا به سیستم تربیتی در مدارس امین حضور دارند، لذا خانواده‌ها تمایل بیشتری دارند که فرزندان خود را به‌جای مدارس غیرانتفاعی در این مدارس ثبت‌نام کنند.
وی با بیان اینکه مردم دریافته‌اند تزکیه بر تعلیم مقدم است، اضافه کرد: جوانان ثابت کردند می‌توانند پیشرفت کنند و امروز جزو 10 رتبه برتر علمی جهان هستیم.
درودی برای اعزام روحانیان اعلام آموزش و پرورش را شرط اولیه عنوان کرد و افزود: در صورت نیاز مدارس شهرستان‌ها به مبلغ‌، روحانی متخصص در زمینه‌های مورد نیاز مسؤولان مربوطه می‌توانند از طریق معاون پرورشی استان از ستاد مرکز درخواست کنند.
این مسؤول حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش را دو بازوی توانمند فرهنگی جامعه اسلامی دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار