آیت الله هاشمی گوهری گرانبها و تربیت یافته‌ی مکتب امام‌خمینی(ره) بود

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آیت الله هاشمی نزدیکترین تربیت یافته مکتب امام‌خمینی (ره) و نزدیک ترین یار ایشان بود.

کد مطلب: ۵۶۸۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، مصطفی خزاعی در مراسم یادبود یار دیرین امام(ره) و رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که با حضورمشاور وزیر و مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزارشد، با تسلیت سالروز وفات کریمه‌‎ی اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار کرد: این بانوی بزرگ اسلام منشأ خیر و برکت فراوان وگسترش فرهنگ ناب اسلامی درسرزمین ما شد.

خزاعی در ادامه رحلت جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی را ضایعه ای بزرگ خواند و تصریح کرد: ایشان از استوانه های انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان این که عزت و ذلت انسان ها به دست خداست، افزود: اگر خدا بخواهد کسی را عزیز کند عالم وآدم هم جمع شوند، نمی توانند مانع گردند.

خزاعی با اشاره به تشییع تاریخی پیکر پاک آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: مردم با حضور باشکوه و میلیونی خود در این مراسم، مجاهدت‌ها، سختی‌ها و رنج‌های این مرد بزرگ را جبران کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تأکید بر حفظ سرمایه های نظام ، خاطرنشان کرد: امروز ما سرمایه‌ای را ازدست داده ایم که نه تنها قدرش را خوب نداستیم، بلکه متاسفاته این شخصیت بزرگ آماج تهمت ها و هتاکی ها نیز بود.

وی با بیان این که هاشمی از آغاز نهضت همراه امام (ره) بود و از ارکان نهضت به شمارمی آمد، افزود: این بزرگوار نزدیکترین یارامام راحل(ره) و تربیت یافته مکتب ایشان بود.

خزاعی آیت الله هاشمی را گوهر گرانبهایی دانست که نظیر نداشت و تصریح کرد: از این گوهرهای گرانبها کم پیدا می شود ؛ پس باید قدر این گوهرها از جمله مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را دانست و در جهت اعتلای نظام و پیشرفت کشور تلاش کرد.

در این مراسم که علاوه بر کارکنان اداره‌کل، مسوولین و جمعی از کارکنان نواحی 1و2 همدان نیز حضور داشتند، حاضران با قرائت زیارت عاشورا، نوحه خوانی و عزاداری، یاد و خاطره یار دیرین امام (ره) و همراه همیشگی رهبر معظم انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار