بیانیه سازمان دانش آموزی خوزستان به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی

سازمان دانش آموزی استان خوزستان در بیانیه ای به مناسبت رحلت جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی عروج جانکاه این عالم ربانی و مجاهد نستوه را به پیشگاه عظیم الشان ملت بزرگ ایران تسلیت گفت.

کد مطلب: ۵۶۸۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، در پی ضایعه درد ناک ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی بیانیه ای از سوی سازمان دانش آموزی استان خوزستان منتشر شد .

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هاشمی زنده است چون نهضت زنده است( امام خمینی رحمه الله علیه)

در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، اسطوره و نماد مقاومت ، تلاش، صبر ، بردباری و بزرگ منشی، شوک بزرگی را به جامعه ایران وارد آورد.

بی شک فقدان این مبارز برجسته، خسارتی بزرگ در طریق والای عدالت جویی ، حق خواهی و تحقق اهداف و آرمان های عالیه انقلاب اسلامی است.

لازمه ی گذار جامعه ایرانی از تلاطم نظم جهانی ، ساختار شکننده منطقه ای و تضادهای فرسایشی درونی به سمت ثبات، عزت، قدرت و مردم سالاری بیش از هر چیز نیازمند شخصیت های آرام ، باحوصله، معتدل ، خلاق و خردگرا چون مرحوم آیت الله هاشمی در عرصه سیاست ورزی و حکومت داری است.

طی کردن مسیر ناهموار توسعه و قرار گرفتن جامعه بر ریل عقلانیت و رسیدن به افق های امید بخش در خلا انسان های اندیشه ورز بس مشکل بوده و حال جامعه را در احقاق حقوق و مطالبات مدنی خویش بد خواهد ساخت.

اعتقاد راسخ به همگرایی و وفاق در دفاع از منافع ملی و اصول و ارزش های والای نظام جمهوری اسلامی و آرمان های شهدای و پرهیز از هر گونه واگرایی و غلتیدن در نزاع های بیهوده و فرسایشی از منویات و ویژگی های بارز آیت الله هاشمی بود.

هرچند رفتن آیت الله هاشمی عزیز ، ما را از داشتن عالمی مصلحت اندیش و تحول خواه محروم ساخت و جریان اعتدال را در خردسالی به یتیمی سپرد ولی با مجاهدت های خستگی ناپذیر و هزینه کردن ذره ذره وجودش ، افق های روشنی پیش پای ملت ایران گشوده است.

سازمان دانش آموزی استان خوزستان، کوچ جانکاه این عالم ربانی و مجاهد نستوه را به پیشگاه عظیم الشان ملت بزرگ ایران تسلیت می گوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار