معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان :

برنامه ریزی مهم ترین کارکرد مدیریت است

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در نشست کمیته هماهنگی و برنامه ریزی استان با بیان اینکه برنامه ریزی پیوستار موفقیت و رشد هر سازمانی است گفت : برنامه ریزی تخصصی دارای اصول ، متضمن تعیین هدف و مستلزم تشخیص درست است .

کد مطلب: ۵۶۸۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، طالب محمدی معاون پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در نشست کمیته هماهنگی و برنامه ریزی استان با بیان اینکه برنامه ریزی پیوستار موفقیت و رشد هر سازمانی است گفت : برنامه ریزی تخصصی دارای اصول ، متضمن تعیین هدف و مستلزم تشخیص درست است .

وی با بیان اینکه برنامه ریزی باید بر اساس منابع و موانع بالقوه و در برگیرنده تعیین راه کاهای مناسب باشد اظهار داشت : برنامه ریزی نوعی تسخیر آینده است که نیازمند ارشاد و هدایت جمعی ، در برگیرنده هدف است و در جایی که برنامه ریزی باشد مدیران زبان مشترک دارند .

طالب محمدی با اشاره به گستردگی آموزش و پرورش و فعالیت های متعدد و بالا بودن انتظارات تصریح کرد: برای مدیریت در این دستگاه مهم به فرهنگ برنامه ریزی نیاز داریم و در این راستا توجه به اسناد تحولی و بالادستی ، رسالت و ماموریت اصلی آموزش و پرورش ضروری می باشد .

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان ، کمیته هماهنگی و برنامه ریزی را قلب برنامه ریزی اداره کل عنوان کرد و گفت : این کمیته مکان اصلی ارائه برنامه ها و کارشناسی و بهره گیری از حوزه های مختلف است و ذیل این کمیته 9 کارگروه فعالیت دارند که خوراک اصلی این جلسات توسط کارگروه ها تهیه می شود .

در ادامه فرزاد حسین پناهی رییس گروه طرح و برنامه اداره کل نیز در این نشست گزارشی از مصوبات جلسه قبل و پیگیری های صورت گرفته و اقدامات دبیرخانه شورا ارائه کرد و در ادامه با اشاره به راهبری فرآیند برنامه ریزی در سطوح مختلف ، از تهیه و تدوین برنامه های برنامه عملیاتی معاونت ، ادارات داخلی و بخش های مختلف خبر داد و گفت : بر همین اساس میزان تحقق برنامه های عملیاتی شهرستانها و مناطق ارزیابی خواهد شد .

در ادامه این نشست علی رشیدی رییس اداره فناوری اطلاعات اداره کل نیز به تشریح اتوماسیون تحت وب و نحوه فعالیت و کارکرد آن در سیستم اداری پرداخت و گفت : این سیستم به صورت آزمایشی راه اندازی شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار