آیت ا... هاشمی رفسنجانی از صمیم قلب همراه امام و رهبری بود

استاندار خراسان جنوبی که ظهر امروز و در مراسم گرامیداشت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) و نیز ارتحال آیت ا... هاشمی رفسنجانی و درجمع کارکنان استانداری و فرمانداری شهرستان بیرجند سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: آیت ا... هاشمی رفسنجانی یار و همراه همیشگی امام راحل و مقام معظم رهبری و از صمیم قلب حامی دولت یازدهم بود.

کد مطلب: ۵۶۷۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانااز خراسان جنوبی، سید علی اکبر پرویزی، افزود: آیت ا... هاشمی رفسنجانی یکی از موثرترین و بهترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده در تمامی عرصه ها و صحنه ها نقشی بی بدیل ایفا نمودند.

وی ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمتر کسی را می توان مثال زد که در تمامی بخش های مسئولیتی در شرایط سخت حضور داشته و توانسته به توفیقات بسیار زیادی نیز دست پیدا کند.

وی به نقش موثر ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب در دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز ایشان مدیریت جنگ را بر عهده داشته و بعد از قبول قطعنامه ۵۹۸ نیز مسئولیت آن را پذیرفتند که اقدامی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی به تصمیم تاریخی ایشان در مورد رئیس جمهور وقت در مجلس اول شورای اسلامی اشاره کرد وافزود: هیچکس نمی تواند نقش بی بدیل ایشان در سرکوب کردن گروهک های منافیقن و تروریستی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در شمال و سایر نقاط کشور را نادیده بگیرد.

وی در کنار آیت الله هاشمی رفسنجانی به برخی دیگر از چهره های مظلوم اما تاثیرگذار نظام اشاره کرد و افزود: شهید بهشتی و شهید مطهری نیز از دیگر چهره های مظلوم ، بی ادعا اما تاثیرگذار نظام مقدس اسلامی هستند که آثار اقدامات و تصمیمات آنها نیز ملموس و قابل مشاهده است.

وی به نقش تصمیمات آیت ا... هاشمی رفسنجانی در توسعه و بازسازی کشور بعد از جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: برخی تصمیمات ایشان برای بسیاری از مخالفین قابل هضم نبود و باورش برای برخی از آنان بسیار سخت می نمود؛ از اینرو با بکارگیری حربه های مختلف در تخریب این ذخیره انقلاب تلاش کردند.

وی ایشان را یاور و همراه همیشگی مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: همانگونه که از متن پیام رهبری پیداست متاسفانه برخی خناسان در تلاش بودند تا بگونه ای وانمود کنند که ایشان مخالف رهبری است و یا با ایشان اختلاف نظر دارد که البته هیچگاه به اهداف خود نرسیدند چرا که هیچگاه این تلاش ها از ارادت ایشان به رهبری و نیز علاقه رهبری به این شخصیت وارسته کم نکرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد با بکارگیری همین حربه روح و روان ایشان را آزرده خاطر ساختند، افزود: آیت ا... رفسنجانی از جمله شخصیت های بسار مهم و تاثیرگذار نظام بود که نبود ایشان قطعاً ضایعه ای جبران ناپذیر و اسفناک برای کشور و ملت عزیز وقهرمان ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه مرگ و رسیدن به لقاءا... برای همه ما انسان ها در هر رده و پستی که باشند متصور است، افزود: نباید بگذاریم افرادی که از تمام هستی خود برای اعتلای نظام گذشته و در شرایط سخت و حساس تاریخ انقلاب خون دل های فراوان خورده اند با برخوردهای سلیقه ای نگریسته شده و مورد کم توجهی و یا کم لطفی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه همه ما باید قدردان خادمین به نظام و انقلاب در هر رده و پستی که هستند باشیم، گفت: همه ما مدیون کسانی هستیم که در برهه های حساس تاریخ انقلاب جانانه ایستاده و در مقابل سخت ترین مشکلات کمر خم نکردند که آیت ا... هاشمی رفسنجانی نمونه بارزی از این افراد بود.

این گزارش حاکیست، مراسم گرامیداشت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) و نیز ارتحال آیت ا... هاشمی رفسنجانی ظهر امروز با حضور باشکوه کارکنان استانداری و فرمانداری شهرستان بیرجند در محل نمازخانه استانداری برگزار ش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار