توزیع هدایای مقام معظم رهبری دربین دانش آموزان کردستانی

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از توزیع 10 هزار و 505 دست انواع البسه هدیه دفتر مقام معظم رهبری به ارزش بیش از یک میلیارد تومان در بین دانش آموزان مدارس حاشیه و روستاهای نواحی یک و دو سنندج خبر داد.

کد مطلب: ۵۶۷۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان ،با حضور مدیرکل و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کردستان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، نمایندگان بنیاد علوی کشور و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، بیش از 10 هزار و 505 دست پوشاک شامل مانتو، شلوار، کفش و تی شرت، اهدای دفتر مقام معظم رهبری در بین دانش آموزان مدارس حاشیه و روستاهای نواحی یک و دو سنندج در دبیرستان دخترانه سروش توزیع شد.

رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، در حاشیه این مراسم گفت: طرح توزیع کفش و پوشاک در بین دانش آموزان شهرستان ها و مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته استان، توسط دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با همت موسسه بنیاد علوی از سال 85 در حال اجراست و امسال نیز این هدایا در بین دانش آموزان مدارس حاشیه و روستاهای نواحی یک و دو سنندج توزیع می شود.

وی افزود: هدایای مذکور در بین دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول روستایی نواحی یک و دو سنندج شامل 10 هزار و 505 دست کفش، شلوار و تی شرت برای پسران و کفش و مانتو شلوار برای دختران به ارزش یک میلیارد تومان توزیع خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه توزیع هدایا در سایه عنایات ویژه مقام معظم رهبری به دانش آموزان مناطق محروم در سراسر کشور در حال اجرا است؛ گفت: محرومیت زدایی و تشویق دانش آموزان مناطق محروم از اهداف این طرح است.

شایان ذکر است؛ امسال برای نهمین سال متوالی این هدایا در بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع می شود و با اجرای آن در نواحی یک و دو سنندج، کلیه 16 شهرستان، منطقه و ناحیه استان تحت پوشش کامل این طرح قرار گرفته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار