پیام تسلیت مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان

مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان به مناسبت ارتحال جانگداز آیت الله هاشمی رفسنجانی(قدّس الله نفسه الزکیه) رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۵۶۷۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، متن پیام محمدرضا عامریان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

رحلت ناگهانی و اندوهبار عالم فاضل، رادمرد صبور روزهای دشوار، فرمانده کاردان صحنه های مدیریّت و یار غمگسار و دیرین انقلاب و امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب آیت الله هاشمی رفسنجانی، موجب تاثر و تالم عمیق همه دلسوزان انقلاب اسلامی شد.

تاریخ معاصر ایران گواهی خواهد داد که در سال‌های سخت دفاع مقدس مرحوم آیت الله رفسنجانی با حضور در جبهه های جنگ هم به رزمندگان روحیه برای مقاومت می داد و هم فرماندهان را برای اتخاذ تدابیر صحیح یاری می داد. پس از دفاع مقدس نیز در دوران سازندگی آیت الله هاشمی محور اصلی سازندگی در کشور بود و خدمات ایشان در آن زمان نیز منشاء برکات زیادی برای کشور بود.

دوران 8 سال ریاست ایشان بر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز توام با مصوبات راهگشای متعدد برای حوزه علم و فرهنگ کشور بود و بخش مهمی از توسعه آموزش عالی در کشور نیز در این دوران پایه گذاری شد.

او، بحقّ، یکی از معماران بنای شکوهمند انقلاب اسلامی و از سابقون نهضت خمینی کبیر(رضوان الله علیه) و از جمله مقرّبان او بود و کارنامه درخشان اایشان نیز در عرصه های خطیر خدمت به انقلاب و میهن، مایه مباهات همه دوستداران و مدیران نظام اسلامی است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان پیشتاز و فرزانه استان، ضمن آرزوی توفیق و حیات با عزّت برای رهبر معظّم انقلاب اسلامی، این ضایعه جبران ناپذیر را به ملت آگاه ایران، رهبر فرزانه انقلاب، خاندان مکرّم هاشمی و همه دوستدارانش تسلیت می گویم و از بارگاه خداوند رحمان و رحیم برای آن عزیز، مغفرت بی پایان و برای بازماندگانش صبر و اجر می طلبم.

محمدرضا عامریان

مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار