مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کردستان برگزار می شود

نماینده ولی فقیه دراستان کردستان واستاندار کردستان با صدور پیامی مشترک از مردم استان کردستان برای شرکت در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دعوت کردند.

کد مطلب: ۵۶۷۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان ،متن این پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

با فقدان هاشمی اینجانب هیچ شخصیت دیگری را نمی‌شناسم که تجربه‌ای مشترک و چنین درازمدت را با او در نشیب و فرازهای این دوران تاریخ‌ساز به یاد داشته باشد .

مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی»

انّالله و انّا الیه راجعون

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، چه در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب و چه در سال‌های بعد از آن همواره خادمی به تمام معنا برای اعتلای نظام و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی بودند٬ بدون شک خدمات بی بدیل آن یار دیرین امام (ره) و همراه همیشگی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) هیچگاه از اذهان مردم ایران زمین و تاریخ انقلاب اسلامی زدوده نخواهد شد و نام و یاد او بر صفحات زرین انقلاب خواهد درخشید.

اینک که دست تقدیر ما را به سوگ این بزرگ مرد نشانده است، ضمن ابراز تاسف و تالم بی پایان، به اطلاع می‌رساند مجلس بزرگداشت و مراسم ترحیمی در سنندج برگزار می‌گردد. لذا از تمامی مردم شریف استان کردستان دعوت می شود روز چهارشنبه مورخ 22/10/95 راس ساعت 9:30 با حضور در صحن قدیم مسجد جامع شهر سنندج ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد و نام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را گرامی بدارند. باشد که گوشه ای از دینِ خود را به این مجاهد خستگی ناپذیر ادا کرده باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار