مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

هاشمی رفسنجانی قهرمان ملی کشور ما بود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع کارکنان ستادی این سازمان گفت : امروز خدا را شکر می کنیم که پس از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ با پیام مقام معظم رهبری حقانیت این مجاهد و مبارز انقلابی که نقش بی بدیلی در پیروزی ، تثبیت و حفظ انقلاب اسلامی داشت بر همگان ثابت شد.

کد مطلب: ۵۶۷۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علیرضا کاظمی در مراسمی که به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد ، در جمع کارکنان ستادی این سازمان با بیان این که زبان توانایی بیان تلاش ها و خدمات ارزنده این شخصیت بزرگ به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد اظهار داشت: خبر ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی سایه سنگینی از اندوه را در کشور ایجاد و جامعه ایران را در شوک فرو برد و قطعا فقدان این عالم بزرگ و یار دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری صدمه ای جبران ناپذیر به نظام است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به صحبت هایی که امام راحل(ره) در مورد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی داشته اند تاکید کرد : انحصارطلبان در طول 37 سال انقلاب اسلامی تلاش بسیارزیادی کردند تا این شخصیت بزرگ و انقلابی را به هر شکل ممکن اعم از ترور تا خانه نشینی و ... از صحنه خارج کنند اما آیت الله هاشمی با جسارت و درایتی که داشت هیچگاه صحنه را خالی نکرد و کسب بالاترین رای در بین کاندیداهای مجلس خبرگان در کل کشور نشان از محبوبیت و مقبولیت وی در نزد مردم داشت.

کاظمی به نزدیکی مرحوم هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب اسلامی هم اشاره ای داشت و افزود : در سال 88 بسیاری از همین افراد انحصارطلب به دنبال حذف ایشان از صحنه انقلاب اسلامی ایران بودند اما آن مرحوم که سابقه ای درخشان در بخش های مختلف نظام جمهوری اسلامی داشت همواره در خدمت انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در بخش دیگری از صحبت های خود به ارادت ویژه مرحوم هاشمی رفسنجانی به رهبری معظم انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت : ایشان انسانی آزاده ، آزادی خواه ، مبارز، مستقل و وزنه ای برای ایجاد تعادل و توازن در بخش های مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و همواره در کنار رهبرانقلاب حضور داشتند.

وی ادامه داد: متاسفانه در دوره ای شاهد بودیم که عده ای تازه به دوران رسیده نسبت هایی را به این شخصیت برجسته و سردار سازندگی کشور وارد کردند اما امروز خدا را شکر می کنیم که پس از رحلت ایشان با پیام مقام معظم رهبری حقانیت این مجاهد و مبارز انقلابی که نقش بی بدیلی در پیروزی ، تثبیت و حفظ انقلاب اسلامی داشت بر همگان ثابت شد.

وی با ذکر این نکته که برخی نتوانستند محبوبیت و مقبولیت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تحمل کنند خاطرنشان ساخت: حذف، خانه نشینی و قرار دادن ایشان در مقابل رهبری انقلاب از اصلی ترین سیاست های انحصارطلبان بود اما وفاداری و اخوت این شخصیت برجسته سیاسی به مقام معظم رهبری مانع رسیدن این افراد به اهدافشان شد.

کاظمی افزود: ایشان محور تعادل و وحدت در دوران بعد از جنگ تحمیلی بودند و با نگاهی به تعابیری که امروز از سوی بزرگان نظام در مورد آیت الله هاشمی رفسنجانی می شود می توان به خوبی جایگاه این شخصیت برجسته سیاست ایران را متوجه شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در پایان اظهار داشت: قطعا رحلت ایشان همچون دوران پربرکت حیاتشان منشا خیر و برکت برای نظام و انقلاب اسلامی ایران خواهد بود و در این شرایط که نظام اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار