گرامیداشت سالروز درگذشت امیر کبیر در اسلامشهر

همایش گرامیداشت سالروز درگذشت امیر کبیر وتبیین دستاوردهای دولت تدبیر وامید در سیاستهای خارجی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، شورای شهر تهران و رئیس مرکز آموزش و پژوهش وزارت امور خارجه در سالن اداره اوقاف شهرستان اسلامشهر برگزار گردید.

کد مطلب: ۵۶۷۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران ، در این همایش احمدحکیمی پورعضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در سخنانی به تشریح سیاستهای امیرکبیر در دوران صدارتش پرداخت و اورا الگوی مناسب در راستای پیشرفت ایران در آن دوران تاریخی خواند.

مصطفی کواکبیان ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در بیاناتی در این برنامه به بررسی مشکلات جهان اسلام از دیدگاه سید جمال الدین اسد آبادی پرداخت و این مشکلات راداشتن حکومتهای مستبد ، سلطه طلبی اجانب ، اختلافات درونی و عقب ماندگی از پیشرفت جهانی در آن دوران دانست و خاطر نشان کرد ، این موارد در دوران حاضر نیز در کشورهای اسلامی وجود دادرد.

وی در ادامه با گرامیداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی به بیان امام راحل اشاره نمود که فرمودند: اگر آیت الله خامنه ای و هاشمی در کنار هم باشند ، خدشه ای به نظام وارد نخواهد شد.

سخنران بعدی این همایش محمد کاظم سجاد پور ، رئیس مرکز آموزش و پژوهش وزارت امور خارجه بود که به تبیین سیاست خارجی در کشورها پرداخت وارتباط درست در سیاست خارجی را ضامن امنیت ، اقتدار و پیشرفت در اقتصاد برشمرد.

شایان ذکر است ، در این همایش ، فرماندار و معاونین ، بخشدار مرکزی ، مدیریت آموزش و پرورش و شورای معاونین،ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین نهادهای شهرستان اسلامشهر حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار