به مناسبت ارتحال "حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی"(ره)؛

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، پیام تسلیت صادر کرد

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان به مناسبت ارتحال جانگداز آیت الله هاشمی رفسنجانی(قدّس الله نفسه الزکیه) رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۵۶۷۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از سمنان، در متن پیام محمدرضاجهان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شی‌ء

ارتحال تاثر برانگیز عالم جلیل القدر، مجاهد نستوه، فقیه وارسته و یار دیرین امام راحل و رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی(رضوان الله علیه) رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که سالیان پربرکت عمر شریفش در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی سپری کرد و روح بلند و ملکوتی ایشان در شب وفات حضرت معصومه(س) به روح والای حضرت امام(ره)، شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب پیوست، ضایعه ای سهمگین و جانکاه برای ملت عزیز ایران اسلامی است.

مبارزات مستمر این شخصیت عالیقدر در راه برپایی حاکمیت دینی در دوران پیش از انقلاب و حضور موثر و تعیین کننده او در همه عرصه‌های انقلاب از آغاز تا امروز از وی شخصیتی ممتاز و تکرار نشدنی در تاریخ معاصر ایران ساخته است.

بدون تردید فقدان ذخیره انقلاب، فقیه ارزشمند و یار صادق انقلاب برای جامعه انسانی و به ویژه فرهنگیان فرهیخته، مصیبتی سنگین و ثلمه ای جبران ناپذیر است.

اینجانب ضمن تسلیت ضایعه غمبار فقدان ایشان را به محضر حضرت بقیة الله الأعظم روحی و ارواح العالمین لمقدمه الفدا، مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور، مراجع معظم تقلید و حوزه‌های علمیه و روحانیت معظم، خانواده معززشهدا، فرهنگیان فرهیخته کشور و استان سمنان، تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال علو درجات آن فقید سعید و همنشینی با حضرات معصومین را مسئلت می نمایم.

محمدرضا جهان

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار