پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی(ره)

وزیر آموزش و پرورش به مناسبت ارتحال "حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی" (ره)، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۵۶۷۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از سمنان، در پیام دکتر فخرالدین دانش آشتیانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ * ارْجِعِی إِلَى رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً * فَادْخُلِی فِی عِبَادِی * وَادْخُلِی جَنَّتِی *

ارتحال جانگداز استوانه استوار انقلاب، یار پایدار حضرت امام خمینی(ره) و یاور ماندگار مقام معظم رهبری، "حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی" (ره)، به مانند دیگر اتفاقات تلخ تاریخ، ناگوار بوده و به آسانی قابل جبران نیست.

تلخی این خبر را، اتکال به الطاف الهی و شکوه سال ها مجاهدت ایشان در مبارزه با طاغوت و مساعدتشان در شکل گیری و وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی و همراهی همه جانبه ایشان در تثبیت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می تواند تحمل پذیر کند.

به یقین ملت غیور، انقلابی و قدر شناس ایران اسلامی به نیکی آن نیک مرد را می شناسند و چندان در فراز و فرود دوران پیش از انقلاب و روزهای پر فروغ پس از انقلاب از مساعی آسمانی آن مرد ساعی و صبور خاطره ها دارند که بتوانند با یاد آن اینک، خاطر پریشان خود را تسلی دهند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهیخته فرهنگیان کشور، غمگنانه این رحلت جانسوز را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و به ویژه بیت معظم آن فقید سعید، تسلیت و تعزیت گفته، از درگاه خداوند رحمان برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای خانواده معزا و عموم دوستداران و دلبستگان ایشان صبر و شکیبایی تمنا دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار