مجید کیهانی در گفت و گو با پانا:

حقوق ورزشکاری قطع نشده که اعتراض کردند/ 12 ملی پوشان به اردو نیامدند

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: ماحقوق را در فدراسیون دوومیدانی هدفگذاری کردیم به این صورت که ممکن بود یک ورزشکار چندین ماه در اردو و تمرین باشد اما دیگری در خانه باشد و آنطور که انتظار می‌رود هم تمرین نمی‌کند اما در نهایت حقوقی که می‌گیرند با هم برابرند

کد مطلب: ۵۶۷۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد

مجید کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا درباره شرایط دوومیدانی کاران و بیانیه ای که دوومیدانی کاران چند روز پیش صادر کردند، گفت: ما برای دوومیدانی همه جوره در تلاش هستیم و اگر برنامه‌ای هم برای آن‌ها در نظر گرفتیم به صورتی بوده که کارشناسان و خبرگان این رشته با یکدیگر جلسه گذاشتند و این تصمیمات گرفته شده است.ضمن اینکه دوومیدانی بودجه نامحدودی دارد و ما هم این موضوع را می‌دانیم اما همه سعی و تلاشمان این است که با حداقل بهترین شرایط را برای ورزشکاران به وجود آوریم.

وی با تأکید بر اینکه هزینه‌های هر ورزشکار برای المپیک کاملاً مشخص است و گفت: هزینه‌های هر ورزشکار کاملاً مشخص است و اگر ورزشکاری اعتراض دارد یا نسبت به پرداخت های خود ابهام دارد می‌تواند به فدراسیون مراجعه کند و همه حساب‌ها را به صورت مکتوب ببینید.اردوهای ما از آبان ماه آغاز شد و تمام امکانات را هم برای آن‌ها فراهم کردیم تا در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین عمل‌کرد را داشته باشند.

کیهانی در پاسخ به اینکه برخی ورزشکاران به اردوی تیم ملی نیامده اند،اظهار کرد: ما 28 ورزشکار را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم که البته 13 نفر آن‌ها به اردو آمدند. قرار است اردوی ملی‌پوشان به صورت متمرکز در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار شود و همه نفرات دعوت شده نیز هم حضور داشته باشند. از میان نفرات غایب، احسان حدادی و حسن تفتیان در آکادمی ملی المپیک هستند و مریم طوسی نیز در خارج از کشور است. اما 12 نفر دیگر بدون اطلاع غیبت کرده‌اند. ما تصمیم گرفته‌ایم که اردوها هر ماه به مدت 21 روز و تا زمان اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار شود و واقعاً نمی‌دانم مشکل از کجاست؟عدم حضور ملی پوشان در ادوی تیم ملی بی احترامی نیست؟

رئیس فدراسیون دوومیدانی همچنین در مورد موضوع حقوق ورزشکاران که بسیار مورد اعتراض همگان قرار گرفته اظهار کرد: ماحقوق را در فدراسیون دوومیدانی هدفگذاری کردیم به این صورت که ممکن بود یک ورزشکار چندین ماه در اردو و تمرین باشد اما دیگری در خانه باشد و آنطور که انتظار می‌رود هم تمرین نمی‌کند اما در نهایت حقوقی که می‌گیرند با هم برابرند.در سال‌های گذشته حقوق 700 هزار تومانی به یک ورزشکار پرداخت می‌شد، اما حالا ما برای یک اردوی 21 روزه مبلغ 840 هزار تومان حق‌الزحمه می‌دهیم. در کنار این پرداخت جوایز نیز حضور دارد. در‌واقع حقوق ورزشکاری قطع نشده است که آن‌ها به این موضوع اعتراض کردند بلکه شیوه پرداختی ما تغییر کرده است که فکر نمی‌کنم موضوع مهمی باشد. معمولاً بین اردوها هم یک وقفه وجود دارد و ما دائماً اردو داریم پس حق الزحمه کسی قطع نمی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار