پیام تسلیت رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر

رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر به مناسبت ارتحال جانگداز آیت الله هاشمی رفسنجانی(قدّس الله نفسه الزکیه) رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد .

کد مطلب: ۵۶۷۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، درمتن پیام محمود حسنی توابع آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال تاثر برانگیز عالم جلیل القدر ، مجاهد نستوه ،فقیه وارسته و یار دیرین امام راحل ورهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (رضوان الله علیه) رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که سالیان پربرکت عمر شریفش در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی سپری کرد و روح بلند و ملکوتی ایشان در شب وفات حضرت معصومه (س) به روح والای حضرت امام(ره)، شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب پیوست، ضایعه ای جانکاه برای ملت عزیز ایران اسلامی است.

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره ) هیچگاه از امام و خط امام فاصله نگرفت و از حمایت های رهبری معظم انقلاب دست بر نداشت . آن مرحوم در برخورد با همه اقشار و افراد منصف بود و همزمان به تشخیص و اجتهاد خود پایبند بود و در عین اصول خواهی از میانه روی دست برنداشت . حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی نمادی از روحانیت انقلابی و اعتدالی ما بود که یادش در خاطره ها می ماند و همه اعضای خانواده انقلاب از هر جریان و جناح که باشد همواره یادش را گرامی می دارند

بدون تردید فقدان ذخیره انقلاب، فقیه ارزشمند و یار صدیق انقلاب برای جامعه انسانی و به ویژه فرهنگیان فرهیخته، دانش آموزان مصیبتی سنگین و جبران ناپذیر است.

اینجانب ضمن تسلیت ضایعه غمبار فقدان ایشان به محضر حضرت بقیة الله الأعظم روحی و ارواح العالمین لمقدمه الفدا، مقام معظم رهبری ، خاندان مکرم آن مرحوم ، ریاست محترم جمهور، مراجع معظم تقلید و حوزه‌های علمیه و روحانیت معظم، خانواده معززشهدا ، فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز استان بوشهر ، تسلیت عرض می‌کنم واز خداوند متعال علو درجات آن فقید سعید و همنشینی با حضرات معصومین را مسئلت می نمایم .

محمود حسنی توابع رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار