در پی رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

پیام تسلیت مدیر کل آموزش وپرورش استان خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، بی شک مصیبتی بزرگ برای انقلاب و ارادتمندان امام و رهبری است.

کد مطلب: ۵۶۷۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ، درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را با صدور پیامی تسلیت گفت.متن این پیام در پی می آید:

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

خبر درگذشت عالم مجاهد و انقلابی ، یار دیرین بنیانگذار انقلاب، امام (ره ) و رهبری، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی موجب اندوه و تأثر فراوان شد. وی یکی از شاگردان مبّرز و از یاران صدیق امام (ره) بود که از شروع نهضت امام راحل در کنار امام و انقلاب بود و از هیچ تلاش و کوششی برای به ثمر نشستن انقلاب در برهه های مختلف دريغ نکرد. بی تردید نام هاشمی در صحیفه انقلاب به یادگار خواهد ماند و مردم قدر شناس و انقلابی هیچ گاه مجاهدت های این عالم وارسته را از یاد نخواهند برد .

رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، بی شک مصیبتی بزرگ برای انقلاب و ارادتمندان امام و رهبری است که سال‌های متمادی از اقدامات سازنده و آگاهی بخش ایشان بهره‌مند بودند.

ضمن تسلیت درگذشت ایشان به پیشگاه حضرت بقیةالله الأعظم ،مقام معظم رهبری، بیت شریف آن عالم وارسته، فرهنگیان و عموم مردم شریف و انقلابی، خداوند متعال روح بلند آن مجاهد انقلابی را در کنار مراد و مقتدایش حضرت امام خمینی (ره) متنعم از فیوضات رحمانی بگرداند.

محمد تقی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار