عبدالله ناصري در گفت و گو با پانا:

فقدان هاشمی در آینده بیش از دوران فعلی مشخص خواهد شد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب مهم ترین فصل زندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی را دوران بعد از سال 88 دانست و گفت: آیت الله هاشمی در عین حال که در درون حاکمیت بود در کنار مردم تا روز آخر ایستاد و کماکان معتقد بود که مسائل 88 باید جمع شود. او یکی از علاقه مندان به وحدت و انسجام ملی و آشتی ملی بود

کد مطلب: ۵۶۷۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد

عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پانا با اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان به عنوان یکی از بنیانگذاران جمهوری اسلامی و تاثیر گذاران عمده و اساسی در فرایند شکل گیری جمهوری اسلامی بود و بدون شک ضایعه درگذشتش بسیار اسف بار خواهد بود و من معتقدم فقدان او در آینده بیشتر از دوران معاصر و فعلی و پیش رو مشخص خواهد شد.

عبدالله ناصری در ادامه با اشاره به تاثیر گذاری هاشمی رفسنجانی در فراز و نشیب ادوار مختلف حیات سیاسی ،مهم ترین فصل زندگی هاشمی رفسنجانی را دوران بعد از 88 دانست که در عین اینکه ریاست مجمع تشخیص مصلحت را داشت که به منزله یکی از روسای قوا تلقی می شد ،در عین حال که در درون حاکمیت بود در کنار مردم تا روز آخر ایستاد و کماکان معتقد بود که مسائل 88 باید جمع شود. او یکی از علاقه مندان به وحدت و انسجام ملی و آشتی ملی بود و اعتقاد داشت بدون گذراندن این مرحله نمی توان در عرصه بین المللی کار چندانی کرد.

عضو شوراي مشورتي اصلاح‌طلبان در خصوص تاثیر در گذشت هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال 96 اظهار داشت: شاید یک مقدار زود باشد، اما اجمالا پیش بینی می کنم درگذشت او در صورتی که دولت بتواند از این فضای به وجود آمده به نحو احسن استفاده کند؛ در انتخابات 96 کفه انتخابات را به نفع مردم و دوستداران و هواداران او خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار